• Σχόλιο του χρήστη 'Dreams Revenge' | 19 Οκτωβρίου 2009, 16:24

    Η χρήση ενός κρατικού αυτοκινήτου θα πρέπει να αφορά στην εξυπηρέτηση αναγκών λειτουργίας του Κράτους και μετακινήσεων των λειτουργών του στα πλαίσια της εργασίας τους. Αυτό ως αρχική παραδοχή τουλάχιστον όπως την αντιλαμβάνομαι εγώ. Συνεπώς ο Αρχιεπίσκοπος (παρ. β') δεν δικαιούται κρατικό αυτοκίνητο γιατί: α. δεν είναι κρατικός λειτουργός. β. σαφώς η εκκλησία της Ελλάδος έχει τη δυνατότητα να καλύψει τις ανάγκες της σε οχήματα (στόχος εξοικονόμησης μέσων - πόρων.) γ. κάποια στιγμή (άργειε νάρθει εκείνη μέρα που λέει και ο εθνικός ποιητής...) θα πρέπει να επέλθει και ο χωρισμός Κράτους - εκκλησίας ούτως ώστε όλες οι αναγνωρισμένες θρησκείες - λατρείες στη χώρα μας να αποτελούν νομικά πρόσωπα με ίσες υποχρεώσεις και δικαιώματα απέναντι στο Κράτος αναποκρινόμενες εξ ιδίων μέσων στις ανάγκες τους και επωφελούμενες της κρατικής αρωγής όπου πραγματικά χρειάζεται. Το αυτό θα πρέπει να ισχύσει και για τους προβλεπόμενους από την παράγραφο η' καθώς δεν ασκούν πλέον κρατικό λειτούργημα και ενδεχομένως η τιμητική προσφορά προνομίων όπως το αυτοκίνητο θα μπορούσε να ενταχθεί στα οχήματα της Βουλής, τα οποία επίσης θα πρέπει να ελεγχθούν αυστηρά και να θεσπισθούν κριτήρια καθώς για παράδειγμα ένας βουλευτής της περιφέρειας χρειάζεται ένα αξιόπιστο όχημα για τις μετακινήσεις του από/προς το νομό του, ένας βουλευτής στην ΑΘήνα όμως δεν χρειάζεται παρά ένα υβριδικό λιγότερων ρύπων και κυβικών. Αν θεωρήσουμε ότι όλοι αυτοί στερούνται των μέσων για την αγορά του κατάλληλου αυτοκινήτου, που πολύ αμφιβάλλω. Όσο για τις συζύγους των αποβιωσάντων... λυπάμαι αλλά διαφωνώ. Η τιμή και η αναγνώριση δεν κληροδοτείται, κατακτάται. Τέλος, αναφορικά με τις παραγράφους στ' και ζ' αφ ης στιγμής όλοι αυτοί οι φορείς, αρχές, κλπ κατέχουν αριθμό αυτοκινήτων θεωρώ λογικό να μεριμνήσουν εσωτερικά για την μετακίνηση των προϊσταμένων τους με ορθολογικότερη χρήση των υπαρχόντων οχημάτων.