• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗΣ' | 11 Νοεμβρίου 2009, 22:23

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΠΤΥΧΙΩΝ ΕΧΩ ΝΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΤΜΗΜΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΝΑ ΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΚΑΘΕ ΤΜΗΜΑ ΚΑΘΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ.ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΜΗΜΑΤΑ.ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΤΥΧΙΟ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΒΑΘΜΟ ΠΥΧΙΟΥ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΙΣ 110 ΜΟΝΑΔΕΣ.ΑΥΤΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΘΕ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ...ΔΗΛ.ΜΕ ΚΛΙΜΑΚΑ ΑΠΟΚΛΙΣΗΣ: ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΟΝΑΔΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΡΟ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ ΝΑ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕ 120 ΜΟΝΑΔΕΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕ 130 Κ.Ο.Κ. ΦΥΣΙΚΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ.ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΤΙ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΟ.ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΔΙΚΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ ΟΛΑ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΝΑ ΠΙΑΝΟΝΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ.ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΠΤΥΧΙΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΣΕΠ, ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΕ ΠΙΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΦΑΝΕΙ ΧΡΗΣΙΜΗ Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ