• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Μ.' | 11 Νοεμβρίου 2009, 22:05

    Θεωρώ την διαδικασία της ειδικής γραπτής εξέτασης παντελώς άδικη και υποτιμητική για την ίδια την υπόσταση των πτυχίων μας αλλά και γενικότερα του εκπαιδευτικού συστήματος για τους παρακάτω λόγους: 1. Η χρησιμότητα αλλά και η αξιοπιστία του τίθενται υπό αμφισβήτηση σε μια εποχή που το ζητούμενο είναι η εξειδίκευση και η τεκμηριωμένη γνώση πάνω στα προβλήματα κάθε κλάδου π.χ. πόσο χρήσιμη και σημαντική είναι η γνώση του ονόματος ενός ξένου ηγέτη που επισκέφτηκε τη χώρα μας (ερώτηση από το τέστ δεξιοτήτων) καθώς και άλλες "ανόητες" ερωτήσεις στις οποίες κληθήκαμε να απαντήσουμε και δυστυχώς χρησιμοποιήθηκαν στην αξιολόγηση των δεξιοτήτων μας; 2. Εξισώνει σε επίπεδο μοριοδότησης την διαδικασία απόκτησης διδακτορικού τίτλου σπουδών (ελάχιστο χρονικό όριο απόκτησης 3 χρόνια, μέσος όρος 5) με μια τρίωρη γραπτή εξέταση (3 ώρες = 100 Χ 4 = 400 μόρια = Διδακτορικό = 5 χρόνια). 3. Ενισχύει την παραπαιδεία. Φροντιστήρια αναλαμβάνουν την προετοιμασία των υποψηφίων για το τεστ δεξιοτήτων. 4. Είναι υπό αμφισβήτηση το αδιάβλητο της διαδικασίας... είχαν πολλά ακουστεί για πακέτα ερωτήσεων σε κάποια "καλά" φροντιστήρια των Αθηνών. 5. Γιατί δεν χρησιμοποιείται για τις κρίσεις των ήδη δημοσίων υπαλλήλων καθώς λαμβάνεται τόσο σοβαρά υπόψη για τον διορισμό στο δημόσιο. 6. Ο βαθμός του απολυτηρίου λυκείου γιατί δεν λαμβάνεται υπόψη στη διαδικασία της μοριοδότησης των ΠΕ και ΤΕ υποψηφίων για μια θέση στο δημόσιο; Ίσως το τέστ δεξιοτήτων θα έπρεπε να ενσωματωθεί στη διαδικασία αξιολόγησης των μαθητών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση και να συμμετέχει στη διαμόρφωση του βαθμού του απολυτηρίου του λυκείου. και πολλά άλλα το σημαντικότερο είναι να σεβόμαστε την επιστημονική γνώση και το χρόνο που απαιτείται για την απόκτησή της και να μην εξισώνουμε διαδικασίες φροντιστηριακών μεθοδεύσεων με τίτλους ανώτατων ιδρυμάτων.