• Σχόλιο του χρήστη 'KYRIAKOS RINIOU' | 11 Νοεμβρίου 2009, 22:53

    Η προσαύξηση του 50% όσο άδικη και αν ήταν,και νομίζω όλοι συμφωνούμε σε αυτό, βοήθησε τα μέγιστα υπαλλήλους του δημοσίου που επειδή δεν είχαν το μέσο, την εκμεταλεύτηκαν για να πάνε μέσω ΑΣΕΠ σε κάποιον άλλο φορέα , διότι το υπάρχον σύστημα των μετατάξεων απλά συρτάριαζε τις αιτήσεις τους για μετάταξη, με εξαίρεση τις αιτήσεις των γαλάζιων παιδιών (ειδικά προεκλογικά). Πάρτε για παράδειγμα τους υπαλλήλους των ΔΥΠΕ (πρώην ΠΕΣΥΠ) που εντελώς παράνομα και καταχρηστικά πολλοί από αυτούς μετατάγηκαν υποχρεωτικά σε υπηρεσιες που ποτέ δε θα έκαναν καν αίτηση για να διοριστούν. Επειδή το Υπουργείο Υγείας έβαζε στο συρτάρι τις μετέπειτα αιτήσεις τους για μετάταξη, που κατά τα άλλα "μόνο για λόγους νομιμότητας" δεν μπορούσαν να εγκριθούν, η μόνη τους διέξοδος ήταν αυτή η διάταξη με την προσάυξηση του 50%.Ακόμα χειρότερα τα πράγματα στην Παραμεθόριο που η μόνη διαδικασία μετάταξης που προβλέπεται (όχι από το νόμο, αλλά από παράλογες εγκυκλίους του ΥΠΕΣΔΔΑ, που λένε άλλα από αυτά που λέει ο νόμος) είναι με το άρθρο 72, δηλαδή με δέσμευση παραμονής στη παραμεθόριο για 10 έτη, οπότε υπάλληλος που δε θέλει να δεσμευτεί για 10 ετία πάει μόνο μέσω ΑΣΕΠ. Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι ότι δε θα υπήρχε καν θέμα προσαύξησης, τουλάχιστον για τους μόνιμους υπαλλήλους , αν λειτουργούσε ένα αντικειμενικό και αξιοκρατικό σύτημα μετατάξεων (με διαδικασίες ΑΣΕΠ ) ώστε οι μόνμοι δημόσιοι υπάλληλοι να μην καταλαμβάνουν θέσεις που νέα παιδιά θα έπρεπε να καταλάβουν. Έτσι Με το προηγούμενο σύστημα, οι εν ενεργεία δημόσιοι υπάλληλοι καταλάμβαναν έυκολα θέσεις μέσω ΑΣΕΠ, αφήνοντας πίσω τους κενές οργανικές θέσεις. Μα αυτό δε χρειάζεται προκήρυξη για να γίνει, αλλά ένα δίκαιο σύστημα μετατάξεων. Τέλος, Θεωρώ δίκαιο και αξιοκρατικό το νομοσχέδιο, που όμως θα πρέπει να συνδυαστεί με τομές στη Δημόσια Διοίκηση, όπως αυτή που έθιξα.