• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης' | 18 Ιανουαρίου 2011, 10:22

    Η προσέγγισή σας δεν είναι σωστή. Το ζήτημα δεν είναι να διακινούνται ηλεκτρονικά έγγραφα, ούτε χάρτινες εκτυπώσεις τους. Ούτε να μπαίνουν οι παπούδες μας στο internet για να κάνουν μια αίτηση, όταν για αυτούς είναι ευνόητα πιο εύκολο να στηθούν στην ουρά. Είναι χρήσιμο, αλλά διαιωνίζει το ακόλουθο πρόβλημα. Ο μεγαλύτερος όγκος εγγράφων στις συναλλαγές με το δημόσιο αφορούν βεβαιώσεις/πιστοποιήσεις κ.α., που παίρνει ο πολίτης από μία δημόσια υπηρεσία για να τα μεταφέρει σε μιαν άλλη. ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΤΑ. Με μία απλή υποδομή web server - firewall - εσωτερικό πληροφοριακό σύστημα κάντε τις υπηρεσίες να μιλούν μεταξύ τους και να συγκεντρώνουν αυτόματα τα ατελείωτα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την πιο απλή συναλλαγή. Δε χρειάζεται να κουβαλώ ένα μάτσο φορολογικές ενημερότητες αν η ΔΟΥ μου έχει ένα σύστημα που, εάν ερωτηθεί από άλλο σύστημα το "ΑΦΜ τάδε είναι ενήμερο;" μπορεί να απαντήσει ναι ή όχι. Αν η απάντηση είναι όχι, ας πάω μέχρι την εφορία μου να ενημερωθώ. Σταδιακά, στο ευρύτερο σύστημα θα μπορούν να μπαίνουν και μη δημόσιοι φορείς και το κράτος θα έχει απόλυτο έλεγχο στο ποιός θα μπορεί να παίρνει την πληροφορία και ποιος όχι. Έτσι θα εξαφανιστούν φαινόμενα π.χ., τραπεζικής και εργοδοτικής ασυδοσίας. Αφήστε τα έγγραφα μόνο όπου χρειάζονται, π.χ., όπως αναφέρεται σε κάποιο άλλο σχόλιο, όταν συνοδεύονται από τοπογραφικά σχέδια, και, για αυτές τις περιπτώσεις, φτιάξτε ηλεκτρονικές υπηρεσίες προς τους πολίτες. Μη μένετε στη λογική του θα φτιάξουμε σελίδες, η πληροφορική είναι πολύ περισσότερα από αυτά που βλέπετε στον Internet Explorer.