• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΟΥΛΟΚΕΦΑΛΟΣ' | 15 Μαρτίου 2012, 22:53

    Στη παράγραφο 21.4 σωστά επέρχεται αλλαγή στο σχετικό άρθρο 9.4 του 2503/97 ( ΦΕΚ 107/Α ) και η έγκριση για κατ΄εξαίρεση οδήγηση να μην γίνεται " μόνον για την αντιμετώπιση φυσικών , τεχνολογικών ή άλλων καταστροφών και μόνον όταν υπάρχουν ή κωλύονται οι οδηγοί της υπηρεσίας " απο Περιφερειάρχες , Δημάρχους , αντιπεριφερειάρχες και αντιδημάρχους. Ομως προδήλως απο τη σκέψη και το "κάδρο " του Νομοθέτη απουσιάζουν και δεν υπάρχουν οι πρόεδροι των Περιφερειακών Συμβουλίων. Αγνοούνται για μια ακόμη φορά και θεωρείται ο ρόλος τους υποδεέστερος.Πιθανόν να υπάρχει σύγχυση για τον αναντικατάστατο ρόλο που επιτελεί σήμερα ο πρόεδρος του ΠΕ ΣΥ στη λειτουργία της Περιφέρειας στην οριοθέτηση της συλλογικής δράσης , διαφορετικά δεν εξηγείται η "ρατσιστική " αντιμετώπιση εκ μέρους της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΕΣ και πιθανόν ατυχώς να συγκρίνεται με τους προέδρους των πάλαι ποτέ Νομαρχιακών Συμβουλίων. Αδυνατώ να δώσω άλλη εξήγηση. Τη συνειδητή άλλωστε λοβοτομή και υποβάθμιση του θεσμικού ρόλου του προέδρου του ΠΕΣΥ επιβεβαιώνει και η οικονομική του υποβάθμιση , δυστυχώς με την συγκατάθεση της ΕΝΠΕ , απο τον εφαρμοστικό νόμο του Β μνημονίου στο επίπεδο του υπαλλήλου γραμματέα του , λες και το οικονομικό πρόβλημα της πατρίδας μας ήταν οι "υψηλοί" μισθοί των 13 προέδρων των ΠΕΣΥ του τόπου μας.Αυτό βέβαια σημαίνει οτι η πολιτεία μας δεν θέλει προέδρους ΠΕΣΥ αποκλειστικής απασχόλησης αλλά συνταξιούχους, αργόσχολους ή " λαμόγια "..... Ας γίνει κατανοητό οτι για το πλήθος και τόν όγκο των απαιτήσεων των αρμοδιοτήτων του προέδρου του ΠΕΣΥ πρέπει να βρίσκεται καθημερινά στην έδρα της Περιφέρειας, διαφορετικά δεν " βγαίνει η δουλειά ".... Και ακόμη οι όλοι οι πρόεδροι δεν κατοικούν στην έδρα της περιφέρειας.( Ας μου επιτραπεί μια προσωπική αναφορά, καθημερινά κινούμε απο τη Σπάρτη στη Τρίπολη 120 χιλιόμετρα με δικό μου αυτοκίνητο και δικά μου έξοδα ). Και ακόμη το 2011 το ΠΕΣΥ Πελ-σου το 2011 συνεδρίασε 34 φορές και εξέδωσε 503 αποφάσεις. Η πραγματοποίηση αυτού του έργου δεν έγινε με "αυτόματο πιλότο ". Επανερχόμενος στην σχετική διάταξη θεωρώ οτι για λόγους ουσίας πρέπει η δυνατότητα για την κατέξαιρεση οδήγηση υπηρεσιακών αυτοκινήτων πρέπει να δοθεί και στους προέδρους των Περιφερειακων Συμβουλίων. ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΟΥΛΟΚΕΦΑΛΟΣ * ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ