• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΛΙΣΣΑΙΟΣ ΜΑΜΜΗΣ' | 20 Μαρτίου 2012, 12:10

    Συγγνώμη, αλλά είστε ευχαριστημένοι από τον τρόπο λειτουργίας των Συνδέσμων μέχρι σήμερα;; Συγκρίνατε τα αποτελέσματα μεταξύ των ΦΟΔΣΑ-Συνδέσμων και των ΦΟΔΣΑ-ΑΕ του άρθρου 265 του 3463/06, και θεωρείτε πετυχημένο το μοντέλο των Συνδέσμων;; Δεν ξέρετε ότι οι Σύνδεσμοι αναθέτουν σε ιδιώτες εργολάβους, είναι ζημιογόνοι και ακριβότεροι ανά τόνο απορριμμάτων για το δημότη; Πόσο είναι το κόστος ανά τόνο απορριμμάτων στην ΕΔΣΝΑ (Σύνδεσμος) και σε ένα ΦΟΔΣΑ -ΑΕ;;; Γιατί αυξάνετε το κόστος για τους δημότες;; Πόσοι ΦΟΔΣΑ -ΑΕ λειτουρογύν ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ τις εγκαταστάσεις τους, ενώ οι ΦΟΔΣΑ- Σύνδεσμοι έχουν συμβάσεις με ιδιώτες;;Γιατί βάζετε τους ιδιωτες από το παράθυρο, ενώ οι ΦΟΔΣΑ-ΑΕ μπορούν να λειτουργήσουν φθηνότερα, προς όφελος των Δήμων-μετόχων τους;;; Το ξέρετε, για αυτό άλλωστε η ΔΙΑΔΥΜΑ (που ίδρυσε ο κ. Κουκουλόπουλος...) παραμένει με το σχέδιο νόμου, ΑΕ του άρθρου 265, ενώ οι υπόλοιπες ΑΕ μετατρέπονται σε Συνδέσμους.... Ερώτηση: οι σύνδεσμοι-ΦΟΔΣΑ, έχουν στόλο απορριμματοφόρων και βοηθητικών οχημάτων. ΔΕΝ θα μπορούν όμως να έχουν μόνιμο προσωπικό, λόγω του περιορισμού των προσλήψεων στο Δημόσιο. Οι εργαζόμενοι σε αυτούς, θα εργάζονται με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου. Οι εργαζόμενοι με τέτοια σχέση όμως, ΔΕΝ μπορούν να οδηγήσουν ΔΧ οχήματα. Αποτέλεσμα: επειδή οι Σύνδεσμοι δεν θα μπορούν να προσλάβουν οδηγούς με σχέση δημοσίου δικαίου, δεκάδες οχήματα, αξίας εκατομμυρίων ευρώ, που ήδη έχουν προμηθευτεί οι ΦΟΔΣΑ-ΑΕ, θα ΣΑΠΙΣΟΥΝ, και οι ΦΟΔΣΑ-Σύνδεσμοι θα υποχρεωθούν να μισθώνουν ιδιωτικά οχήματα. Ετσι δεν είναι;;;