• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης Στούνος' | 19 Οκτωβρίου 2009, 16:29

    Συμφωνώ με την υιοθέτηση αυτοκίνήτων μικρού κυβισμού για τις μετακινήσεις των κυβερνητικών και άλλων αξιωματούχων, αλλά τα όρια κυβικών είναι πολύ χαμηλά για τα τωρινά υβριδικά οχήματα και μόνο δύο οχήματα ενός και μόνο κατασκευαστή τα καλύπτουν. Αν το όχημα μάλιστα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, ήτοι δεν έχει κινητήρα, τότε δεν έχει κυβικά! Μήπως θα πρέπει αφ'ενός πρέπει να αυξηθεί ο κυβισμός π.χ. στα 2.000 κυβικά και αφ' ετέρου να μπουν κι άλλα κριτήρια, όπως το οικονομικό κόστος της χρονομίσθωσης ή οι συνολικές εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα? ΥΓ. Τα πετρελαιοκίνητα έχουν χαμηλότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από τα απλά βενζινοκίνητα και ίσα περίπου με ένα αντίστοιχο βενζινοκίνητο υβριδικό, αλλά από ρύπους όπως μικροσωματίδια και οξείδια του αζώτου η κατάσταση είναι εντελώς δραματική. Μην συσχετίζετε τι γίνεται στην ευρώπη, γιατί η κατάσταση εκεί έχει πολλές διαφορές. Και στο φινάλε αναρωτηθείτε γιατί στην Ιαπωνία απαγορεύονται και στις ΗΠΑ επιτρέπονται μόνο αν καλύπτουν ειδικές προδιαγραφές tier/bin 5 οι οποίες είναι πιο αυστηρές από τις ευρωπαικές μελλοντικές euro 6.