• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Χ.' | 12 Νοεμβρίου 2009, 00:57

    Γνωρίζοντας πως η αξιοκρατία είναι πρακτικά αδύνατη να επιτευχθεί σε μια κοινωνία, αλλά παράλληλα θεωρώντας το νομοσχέδιο ως το σοβαρότερο και συνάμα σημαντικότερο βήμα προς την κατεύθυνση της αξιοκρατίας, έχω να επισημάνω τα κάτωθι: - Όταν στα πανεπιστήμια δεν υπήρξε ποτέ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ είναι τουλάχιστον άδικο να υπάρχει μεγάλη διαφορά στη μοριοδότηση με βάση το βαθμό πτυχίου.Σύμφωνοι ότι θα πρέπει να πριμοδοτείται ένας αριστούχος, όμως η πραγματικότητα είναι η εξής... Καθηγητές χωρίς αξιολόγηση της διδασκαλίας τους και του τρόπου βαθμολόγησης δεν μπορεί να κρίνουν πολλές φορές αντικειμενικά ή ακόμη και να διδάξουν με κατάλληλο τρόπο. Ακόμη παιδιά προερχόμενα από φτωχές οικογένειες πολλές φορές αναγκάζονται να εργαστούν και έτσι δεν έχουν τον απαιτούμενο χρόνο για την απαιτητικότητα των μαθημάτων με συνέπεια άλλα παιδιά με καλύτερες οικονομικές συνθήκες να ξεκινούν από καλύτερη αφετηρία. Με λίγα λόγια και γνωρίζοντας όλοι μας λίγο πολύ τα κακώς κείμενα του ελληνικού πανεπιστημίου, το νομοσχέδιο θα ήταν ΙΔΑΝΙΚΟ στην περίπτωση που είχαμε ως κράτος επιτύχει την πραγματική ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ... Μέχρι τότε προτείνω να μικρύνουν οι ψαλίδες της πριμοδότησης με βάση τον βαθμό στους τίτλους σπουδών και πρώτιστο μέλημα να θεωρείται η ύπαρξη του τίτλου αυτού, δηλαδή η ύπαρξη των ελαχίστων προσόντων... Γιατί πρώτα θα πρέπει να δίδονται από το κράτος ΑΝΙΣΕΣ ευκαιρίες στους πολίτες με ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ κριτήρια και μετά θα μιλάμε για πραγματική αξιοκρατία.Ας μην πριμοδοτούμε τους ήδη πριμοδοτούμενους οικονομικά αλλά τους πραγματικά ικανότερους... Ελπίζω οι προβληματισμοί ενός που πιστεύει στη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ να εισακουστούν...