• Σχόλιο του χρήστη 'ΕΛΕΝΗ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ' | 18 Μαρτίου 2015, 10:22

    Θεωρώ μέγιστο λάθος τον ΠΛΗΡΗ μηδενισμό της μέχρι τώρα διαδικασίας. Με δεδομένο ότι επί όλων των θεμάτων (γενικά) οι απόψεις διίστανται (αυτό άλλωστε είναι και ο πλουραλισμός των ιδεών) ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΣΜΑ ΈΧΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΥΟ ΥΨΕΙΣ κρίνεται ότι το να μηδενίζει κανείς το έργου του προηγουμένου δεν εξυπηρετεί τίποτε. Όταν μάλιστα ο μηδενισμός αυτός είναι σε βάρος ενός τρίτου [οι πρώην Δημοτικοί Αστυνομικοί (ΔΑ)στην συγκεκριμένη περίπτωση]. Με βάση τη Νομοθεσία της προηγούμενης Κυβέρνησης, η οποία προφανώς βγήκε με τη σύμφωνη γνώμη κάθε Υπηρεσίας [η οποία εκπροσωπείται δια των οργάνων της (Υπουργός, Γενικός Γραμματέας, Αρχηγός, Δκτής, Δντής,κλπ)] έλαβε χώρα η διαδικασία κινητικότητας των πρώην ΔΑ (Ν. 4172/2013 (167 Α΄)(άρθρο 81)στα πλαίσια της οποίας επέτυχε να τοποθετηθεί ο καθένας, [που το επέτυχε μέσω ΑΣΕΠ, του ΠΛΕΟΝ αρμόδιου, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΥ (όσο μπορεί να είναι κάτι αξιοκρατικό στην Ελλάδα) και ΣΕ ΙΣΧΥ και σήμερα φορέα μετατάξεων] στη θέση που είναι σήμερα. Ο κάθε πρώην ΔΑ επέτυχε την τοποθέτησή του, στα πλαίσια διαδικασίας που καθορίσθηκε απο όλους τους αρμόδιους φορείς και κατά συνέπεια οι επιτυχόντες πληρούν τα κριτήρια που έχει θέσει κάθε υπηρεσία (πχ αυτοί που πήγαν στην ΕΛΑΣ πληρούν τα κριτήρια που έθεσε στα πλαίσια της κινητικότητας το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και η ηγεσία της ΕΛΑΣ. Δεν κρίνω σκόπιμο να ασκήσω κριτική στην ορθότητα του εγχειρήματος ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΘΕΣΜΟΥ και ανάθεσης των αρμοδιοτήτων του σε ένα άλλο υφιστάμενο ΘΕΣΜΟ που έκανε η προηγούμενη Κυβέρνηση ή στην ορθότητα του νέου εγχειρήματος για ΕΠΑΝΑΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΚΟΥ ΘΕΣΜΟΥ με ανάκτηση των παλιών αρμοδιοτήτων του. Θεωρώ όμως, λανθασμένη επιλογή το να μην λαμβάνονται υπόψη στο μεσοδιάστημα των 2 εγχειρημάτων και οι προσωπικές επιθυμίες του άμεσα ενδιαφερόμενου προσωπικού, ήτοι των πρώην ΔΑ, που στα πλαίσια της μέχρι τώρα εφαρμογής των Νόμων, έχουν ήδη υποστεί και αυτοί και οι οικογένειές τους, μεγάλη ταλαιπωρία, όχι μόνο λόγο της καθημερινής αβεβαιότητας για το αύριο, που εντάξει την έχουν όλοι οι πολίτες αλλά και λόγω της οικονομικής αφαίμαξης που ορισμένοι υπέστησαν καθότι υποχρεώθηκαν στην καταβολή χρηματικών ποσών για μετακινήσεις, ενοίκια σπιτιών, μισθώσεις παιδικών σταθμών, τηλεφωνικές συνδιαλέξεις για επικοινωνία με τους οικείους, δικαστικά έξοδα για αγωγές, προσφυγές κλπ. Κρίνω ως ΟΡΘΟΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ, από μέρους της ΝΕΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ να δώσει στους πρώην ΔΑ,την δυνατότητα επιλογής, ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΠΑΛΙΑΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ και της ΝΕΑΣ ΘΕΣΗΣ στην οποία έχουν μεταταχθεί. Και όταν λέω την δυνατότητα επιλογής εννοώ όχι μέσα από νέες διαδικασίες αβεβαιότητας αλλά με διατήρηση των οργανικών τους θέσεων στους νέους φορείς (πχ ΕΛΑΣ) και πλήρη ένταξη στις υπηρεσίες. Με το δεδομένο μάλιστα ότι πληρούν τις προυποθέσεις ασκήσεων και των 2 καθηκόντων (παλιά θέση- νέα θέση) καθότι και στις 2 περιπτώσεις επέτυχαν το διορισμό τους στα πλαίσια της ΠΛΕΟΝ ΝΟΜΙΜΗΣ βάση των ισχυόντων Νόμων, διαδικασίας. ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΘΕΩΡΩ, ότι και από τη νέα Κυβέρνηση δεν υπολογίζεται ο πολίτης και δικαίως θα ανοίξουν οι ασκοί του αιόλου για νέες διαμαρτυρίες, ασκήσεις προσφυγών κλπ.