• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΠΠΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ' | 12 Νοεμβρίου 2009, 01:36

    ΘΕΩΡΗΣΑ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΝΑ ΕΚΘΕΣΩ ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΜΑΤΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ Η ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΟΥΣ ΑΣΕΠ. ΑΡΧΙΚΑ ΕΠΙΚΡΟΤΩ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ ΣΠΟΥΔΩΝ. ΑΡΧΙΚΑ ΘΕΩΡΩ ΜΙΚΡΗ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΑΠΟ 100 ΣΕ 110. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΠΟ 100 ΣΕ 150 ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ 110 ΚΑΘΩΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΤΙΤΛΟ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΤΟΝ ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΟ ΚΑΘΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΑΠΟΚΤΩΝΤΑΙ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ - ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΚΑΘΩΣ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΑΤΑΙ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΓΝΩΣΗ, ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ. ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΜΕΡΙΜΝΗΣΕΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΙΣΟΤΙΜΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΕΝΟΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ. ''Η ΓΝΩΣΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΔΙΔΕΤΑΙ, ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΑΤΟΡΘΩΣΟΥΜΕ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΜΕ ΟΜΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Η ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΑΛΛΑ Η ΟΜΑΔΙΚΗ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΡΥΘΜΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΘΕΛΗΣΗ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ:ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΕΤΕ Η ΝΟΗΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΥΧΕΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΤΗ ΣΤΕΙΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΔΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΤΕ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΔΙΑΤΗΡΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΧΑΝΤΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΝΟΥΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΔΙΩΧΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ, ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΤΙΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙΟΥ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΣ ΚΟΥΒΑΛΑΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΝΕΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ. Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΓΝΩΣΗΣ. ΘΕΩΡΩ ΑΔΙΚΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΤΟΥ ΟΕΑΔ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ STAGE ΟΠΟΥ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΔΙΕΦΕΡΕ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ. Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΝΕΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΕΝΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΗ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΕΚΜΑΙΕΥΣΕΙ ΨΗΦΟΥΣ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ.ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ, ΤΟΝ ΚΟΠΟ, ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΠΟΥ ΑΠΩΤΕΡΟΣ ΣΚΟΠΟΣ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΗΤΑΝ Η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ ΜΕ ΑΘΕΜΙΤΟ ΤΡΟΠΟ Η ΜΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΟΠΩΣ ΣΥΝΕΒΗ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ STAGE. ΕΠΙΣΗΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΕΙ Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΣΥΝΑΦΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΝΤΙΚ.ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ Η ΙΔΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ. ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΚΑΙ Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΙΤΛΟΥ ΑΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ. ΚΑΘΩΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΠΟΥ ΑΠΟΚΤΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ. ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΚΑΘΩΣ ΤΑ ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΔΕΝ ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΚΑΘΩΣ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΧΡΟΝΙΚΉ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΤΑΒΟΛΗ. ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΧΥΣ ΤΟΥ ΓΙΑ 10 ΕΤΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΩΓΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ 3 ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΘΕ ΕΡΩΤΗΣΗΣ ΣΕ 4 ΩΣΤΟΣΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ Η ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΝΑ ΔΙΕΥΡΥΝΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΜΗ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΚΛΑΔΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ ΟΠΩΣ ΣΥΝΕΒΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΤΗΣΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΤΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΟ ΤΟ ΒΗΜΑ ΠΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΚΑΘΩΣ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΝΑ ΟΡΘΟΠΟΔΗΣΕΙ ΞΑΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ''ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ-ΠΑΙΔΕΙΑ'' ΠΟΥ ΠΡΩΤΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΔΑΞΕ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ.