• Σχόλιο του χρήστη 'Σπύρος Αυγερινός' | 12 Νοεμβρίου 2009, 01:26

    Ξεκινώντας από την απλή σκέψη ότι όσοι φιλοδοξούν να εργασθούν στο δημόσιο και στον ευρύτερο δημόσιο τομέα πρέπει να έχουν, τις αναγκαίες για το αντικείμενο της εργασίας τους γνώσεις, να γνωρίζουν καλά την ελληνική γλώσσα και να είναι ευφυείς, και δοθέντος ότι κανένας τίτλος σπουδών δεν αποτελεί αξιόπιστη (λιγότερο ή περσσότερο) βεβαίωση των παραπάνω,θα προσπαθήσω να διατυπώσω μερικέςπροτάσεις σχετικές με τη διαδικασία των εξετάσεων. 1.Η κάθε θέση εργασίας έχει πολύ συγκεκριμένες απαιτήσεις γνώσεων(γενικών και ειδικών),πείρας και δεξιοτήτων. 2.Οι απαιτήσεις αυτές θα πρέπει να αποτυπώνονται, να γνωστοποιούνται στους ενδιαφερόμενους και να μοριοδοτούνται, ανάλογα με το ειδικό βάρος που έχουν για τη συγκεκριμένη θέση. 3.Γνώσεις, πείρα και δεξιότητες πέρα και έξω από τις απαιτήσεις της συγκεκριμένης θέσης δεν πρέπει να μοριοδοτούνται. 4.Το τεστ δεξιοτήτων, μετα από αναμόρφωση του περιεχομένου του,δεν θα πρέπει να προσθέτει, απλά, μερικά μόρια παραπάνω στην υπόλοιπη μοριοδότηση. Θα πρέπει να εξετάζονται σε αυτό όλοι οι υποψήφιοι και η επιτυχία σε αυτό να είναι ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΣΥΝΘΗΚΗ για να συνεχιστεί η διαδικασία της πρόσληψης. Αυτό, γιατί τα στελέχη του δημοσίου, εκτός από μορφωμένα (στο βαθμό που πτυχίο σημαίνει μόρφωση) θα πρέπει να έχουν και γενικές γνώσεις, και ένα καλό δείκτη εξυπνάδας, ετοιμότητας και ανακλαστικών. (Ίσως, για κάθε διαγωνισμό, θα πρέπει να διαμορφώνεται ξεχωριστό τεστ δεξιοτήτων). 5.Ακόμη, οι υοψήφιοι θα πρέπει να έχουν διαπιστωμένη επάρκεια (προφορική και γραπτή) στη χρήση της ελληνικής γλώσσας