• Σχόλιο του χρήστη 'kostas papadopoulos' | 12 Νοεμβρίου 2009, 02:49

    Όσον αφορά την μοριοδότηση περισσότερων του ενός μεταπτυχιακών τίτλων, ποιο εφικτό είναι να δουλεύεις και να κάνεις μεταπτυχιακό παρά διδακτορικό. Γιατί να μετράει τόσο πολύ η εξειδίκευση (σύνολο 600 μόρια για ένα διδάκτορα: 400 + 200) και όχι ο κόπος για να αποκτήσεις δύο μεταπτυχιακά παράλληλα εργαζόμενος στο αντικειμενό σου (μόνο 200 μόρια); Από την μία καταργείτε την συνάφεια, που σημαίνει ότι δεν ενδιαφέρεστε για εξειδικευμένους επαγγελματίες στο δημόσιο και από την άλλη δίνετε πάρα πολλά μόρια για διδακτορικό (600 μόρια αν έχεις και Msc, που όυτως η άλλως τις περισσότερες φορές είναι προυπόθεση να έχεις για να προχωρήσεις για Phd) που από τη φύση του το διδακτορικό είναι σε εξειδικευμένο αντικείμενο. Ποιο μεγάλη αντίφαση δεν έχω ξαναδεί!!! Από τη φύση του ο τρόπος μοριοδότησης που θα έχουν τα μεταπτυχιακά υποβαθμίζει την αξία του διδακτορικού, το οποίο αντί να αξιώνει ενα επιστήμονα με γνώσεις για να προσφέρει στην εξειδικευμένη έρευνα, αντικατροπτίζει τον μελλοντικό δημόσιο υπάλληλο. Αλλά για ποια έρευνα γράφω, όταν η μόνη σοβαρή ίσως για διδακτορικό έρευνα διεξάγεται σε ένα, δύο ερευνητικά κέντρα στην Ελλάδα (π.χ. το Ιδρυμα Τεχνολογίας και Έρευνας στην Κρήτη) που και αυτά αντιμετωπίζουν πολλά οικονομικά προβλήματα. Λυπάμαι τους γονείς που θα πληρώνουν τόσα πολλά έξοδα για το παιδί τους για να κάνει διδακτορικό στα ''ευρωπαικού'' επιπέδου πανεπιστήμια της Ελλάδας, μόνο και μόνο για να καταλάβει μια θέση στο δημόσιο. Βλέπω τα επόμενα χρόνια τα διδακτορικά από την Βουλγαρία να γίνονται ανάρπαστα, άλλωστε από ότι έχω ακούσει μέσω courier στα στέλνουν, δεν χρειάζεται καν να πατήσεις το πόδι σου στο πανεπιστήμιο.