Αρχική Αναμόρφωση συστήματος προσλήψεων και καθολική υπαγωγή τους στον πλήρη έλεγχο του ΑΣΕΠΆρθρο 4 Επαναρυθμίσεις για τη μοριοδότηση υποψηφίωνΣχόλιο του χρήστη Βαγγέλης από Βόλο | 12 Νοεμβρίου 2009, 02:54
Υπουργείο Εσωτερικών Σταδίου 27, Αθήνα 10183 Τηλ.:2131364000, Email: info@ypes.gr email Υπευθύνου Προστασίας Δεδομένων (DPO): dpo@ypes.gr Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Εν συντομία, Ο βαθμός του πτυχίου θεωρώ πως είναι ένα αναξιοκρατικό κριτήριο για πολλούς λόγους και ενδεικτικά αναφέρω δύο από αυτούς: 1. Είναι άδικη η σύγκριση βαθμών που εξαρτάτε από διαφορετικά πανεπιστήμια, τμήματα και καθηγητές! 2. Είναι διαφορετικό όταν ένας μαθητής τελειώνει την σχολή του στα 4 ή 5 χρόνια με έναν άλλο που το τελειώνει σε 7 ή περισσότερα χρόνια προκειμένου να βγάλει ένα καλό βαθμό. Εάν οπωσδήποτε πρέπει να χρησιμοποιηθεί ο βαθμός του πτυχίου για την αξιολόγηση του υποψηφίου προτείνω ο βαθμός του να πολλαπλασιάζεται με έναν συντελεστή που θα προκύπτει από το τεστ δεξιοτήτων. Με αυτόν τον τρόπο: • Επιβραβεύεται ο κόπος των απόφοιτων που διαβάσανε σκληρά για την απόκτηση ενός πτυχίου με καλό βαθμό και • Δεν τιμωρούνται εκείνη η απόφοιτη που ενώ το άξιζαν για τον έναν ή άλλο λόγο δεν αποφοίτησαν με τον βαθμό που άξιζαν.