• Σχόλιο του χρήστη 'MANOLIS' | 12 Νοεμβρίου 2009, 02:27

    κ.Υπουργέ η γνώμη μου είναι πως το test δεξιοτήτων πρέπει να αξιολογηθεί από εσάς σύμφωνα με την πραγματική του χρησιμότητα σε ένα για παράδειγμα μελλοντικό υπάλληλο του δημοσίου και όχι από τα σχόλια που ποικίλουν ανάμεσα σε αυτούς που πρόλαβαν ή δεν πρόλαβαν να συμμετάσχουν στο συγκεκριμένο test. Για παράδειγμα: 1)κάποιος που αρίστευσε στο test δεξιοτήτων, θα βαθμολογείτε με τον νέο νόμο: 100*4=400,00 μονάδες και έχει τις ίδιες ακριβώς μονάδες με ένα κάτοχο διδακτορικού και 200,00 περισσότερες από έναν κάτοχο μεταπτυχιακού. Αν στόχος σας είναι η αξιοκρατία και η στελέχωση των ικανότερων στις δημόσιες υπηρεσίες δεν νομίζω ότι μπορούν πτυχία που αποκτήθηκαν με κόπο, ιδρώτα, χρόνο και απερίγραπτες θυσίες να αντιστοιχούν με ένα test που διαρκεί λίγα λεπτά, με ερωτήσεις πολλές, που δεν αντικατοπτρίζουν το επίπεδο του υποψηφίου, αφού εκτός του ότι πολλές από αυτές δεν έχουν καμία χρησιμότητα στην ζωή μας , γίνονται με τις πιθανές απαντήσεις από κάτω, άρα η σωστή απάντηση μπορεί να είναι και τυχαία. 2)είδη υπάρχουν φροντιστήρια που εκμεταλλεύονται το γεγονός και προετοιμάζουν μαθητές για το συγκεκριμένο test, που σημαίνει νέα και περιττά έξοδα αφού πρέπει να ακολουθήσεις την αγορά. Ίσως η κατάργηση του να μην είναι απολύτως δίκαιη (σεβόμενος τα παιδιά που έχουν είδη συμμετάσχει), όμως ο πολλαπλασιασμός του με τον συντελεστή 4 είναι σίγουρα υπερβολικός.