• Σχόλιο του χρήστη 'efi' | 20 Μαρτίου 2015, 13:04

    Οι δικές μου ενστάσεις αφορούν κυρίως το θέμα της επιπλέον εξέτασης του Φακέλου ‘Επίκαιρο Θέμα’ σε γραπτό και προφορικό στάδιο. Θεωρώ ότι η συγκεκριμένη εξέταση δεν είναι απαραίτητη για 2 λόγους : α)γιατί η επικαιρότητα ήδη εξετάζεται ως ενότητα μέσα στο τεστ δεξιοτήτων αλλά και μέσα στα πλαίσια των γραπτών δοκιμασιών που αφορούν το Κράτος και τη Πολιτική Οικονομία αφού απαιτείται η ικανότητα κριτικής σκέψης του υποψηφίου και η σύνδεση θεωρίας με επικαιρότητα. β) Τέτοιες αλλαγές σε ένα σύστημα εξετάσεων το οποίο αναθεωρήθηκε μόλις το φθινόπωρο και δεν έχει προλάβει ακόμα να δοκιμαστεί στην πράξη , είναι αρκετά ψυχοφθόρο και επίπονο ζήτημα για όλους τους υποψηφίους και ειδικά για αυτούς που μετά τον τελευταίο διαγωνισμό του ‘13 ξεκίνησαν να προετοιμάζονται κατά τα ισχύοντα του προηγούμενου συστήματος , στην πορεία αναγκάστηκαν να διακόψουν με τις αλλαγές στην εισαγωγική διαδικασία, να προετοιμαστούν σε άλλου είδους θέματα , να αποκτήσουν πτυχίο αριστης γλωσσομάθειας όσοι δεν είχαν, να σπαταλήσουν χρόνο και χρήμα και αποθέματα ενέργειας και τώρα να τους γνωστοποιείται το ενδεχόμενο επιπλέον αλλαγών με εξέταση θέματος επικαιρότητας που κατά την άποψή μου, εκτός από το ότι η γκάμα θεμάτων του είναι απλά αχανής, δεν προσθέτει και πολλά στην συνολική εικόνα του υποψηφίου. Επιπλέον και η προφορική εξέταση ενδεχομένως να δημιουργήσει και υπόνοιες περί αδιάβλητου του διαγωνισμού.. Επίσης καλό θα ήταν να διευκρινιστεί και η διάρκεια εξέτασης των γραπτών μαθημάτων. Θα παραμείνει δίωρη ή επαναφέρεται σε τρίωρη; Γενικά θεωρώ ότι αφού καλώς ή κακώς ψηφίστηκε η αλλαγή του εισαγωγικού συστήματος θα πρέπει για να το αφήσουμε να λειτουργήσει στην πράξη για να φανούν οι όποιες αδυναμίες του και κατόπιν να γίνουν αλλαγές όπου αυτό κρίνεται απαραίτητο. Οι εκ των προτέρων διαρκείς αλλαγές χωρίς αξιολόγηση εφαρμογής της εισαγωγικής διαδικασίας δεν προσθέτουν στην αναβάθμιση του κύρους της σχολής παρά μόνο στην ψυχική κόπωση και ταλαιπωρία άνευ ουσίας τω υποψηφίων , λειτουργώντας συχνά και ως αποτρεπτικός παράγοντας για ανθρώπους με γνώσεις, θέληση και ζήλο να συμβάλουν παραγωγικά σε όλο το φάσμα της Δημόσιας Διοίκησης.