• Σχόλιο του χρήστη 'Διονυσία Ρέγκλη' | 12 Νοεμβρίου 2009, 04:31

    Διαφωνώ με την ύπαρξη του τεστ δεξιοτήτων για τους παρακάτω λόγους: 1.Γιατί έτσι ευδοκιμεί η παραπαιδεία. 2.Με ποιό κριτήριο επιλέγονται οι ερωτήσεις και πώς μπορούν να καλυφθούν όλοι οι τομείς γνώσης και ισομερώς να συπεριληφθούν. Δεν ειναι τυχαίο άλλωστε ότι στην πρώτη του εφαρμογή τα άτομα θετικών επιστημών ανταπεξήλθαν καλύτερα στο μεγαλύτερο μέρος των ερωτήσεων από αυτά των κοινωνικών επιστημών. 3. Είναι άδικο το προβάδισμα εκείνων που ήδη έχουν την βαθμολογία από την πρώτη εξέταση με εκείνους που πρέπει να αναμένουν πότε θα επαναπροκηρυχθεί νέο. 4. Πολλοί νομίζω που αφιέρωσαν χρόνο σε σπουδές,μεταπτυχιακά και διδακτορικά θα συμφωνήσουν ότι για άλλη μια φορά θα αναγκαστούν και πάλι να διαβάσουν, να δώσουν εξετάσεις και μάλιστα σε ένα αντικείμενο άσχετο με την ειδικότητά τους, σε μια διαδικασία που μοιάζει περισσότερο με τηλεπαιχνίδι ή επιτραπέζιο παιχνίδι γνώσεων. 5. Η συγκέντρωση καλής βαθμολογίας στο τεστ δεξιοτήτων δεν σημαίνει απαραίτητα κατοχή γενικής παιδείας από ένα άτομο, ένας καλός παπαγάλος θα μπορούσε να ανταπεξέλθει ή κάποιος με πολύ καλή μνήμη εξίσου καλά. Δεν μπορεί να είνει ενδεικτικό της γενικής ικανότητας ενός ατόμου. Αλλωστε όπως κάθε τέστ έτσι και αυτό δεν μπορεί μεμονωμένα και για μια δεδομένη στιγμή να κρίνει την πορεία κάποιου δεδομένου ότι σε ένα τέστ παρεμβάλονται πολλοί άλλοι λόγοι κακής επίδοσης π.χ. κακή σωματική ή ψυχική κατάσταση, άγχος κλπ.