• Σχόλιο του χρήστη 'pavlinio' | 21 Μαρτίου 2015, 01:10

    Έχοντας συμμετάσχει στο διαγωνισμό στο παρελθόν και στα 2 στάδια έχω να προσθέσω τα κάτωθι: 1. Ορθότατα καταργείται η εξέταση ξένης γλώσσας, καθώς η απόδειξή της σε επίπεδο c2 είναι ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΗ, εκτός εάν η σχολή προσανατολιζόταν στην εξεύρεση μεταφραστών! Διότι έχει παρατηρηθεί διαχρονικά να μένουν εκτός στο 2ο στάδιο υποψήφιοι με πολύ υψηλούς βαθμούς σε μαθήματα που πραγματικά θα χρειαστούν κατά τη σταδιοδρομία τους στη δημόσια διοίκηση και να "κόβονται" στη ξένη γλώσσα, ενώ παράλληλα να εισάγονται άλλοι που απλά σε αυτά έγραφαν τη βάση και έπαιρναν άριστα ή πολύ καλά στη ξένη γλώσσα (εδώ εντοπίζεται μία ανισότητα-πως αρκετοί έχοντας κάνει ένα master στο εξωτερικό επειδή είχαν την οικονομική άνεση ενδεχομένως, βρίσκονταν σε αρκετά πλεονεκτική θέση)..δεν συνιστά υπερβολή οτι το 2ο στάδιο κρινόταν αποκλειστικά στη ξένη γλώσσα..κατά τη γνώμη μου λανθασμένη τακτική. Δεν γίνεται η συντριπτική πλειοψηφία των υποψηφίων να έχει δαπανήσει τόσα χρήματα για την απόκτηση πιστοποιητικών γλωσσομάθειας και να αναγκάζεται να ξαναπληρώσει για να κάνει μαθήματα ξένων γλωσσών πέραν των υπολοίπων μαθημάτων..και σε τελική ανάλυση ακόμα και lower να έχει κάποιος του είναι υπεραρκετό για τα Αγγλικά που θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσει στο μέλλον εντός του Δημοσίου Τομέα.. 2. Απουσιάζει η ενότητα Δημόσια Διοίκηση που εξεταζόταν στο Β' στάδιο, η οποία θεωρώ πως είναι κομβικής σημασίας για την αξιολόγηση ενός υποψηφίου, και θεωρώ ότι θα πρέπει να ενσωματωθεί στην ενότητα "Γνώσεις και Δεξιότητες" 3. θα πρέπει να οριστεί μία συγκεκριμένη και σταθερή ημερομηνία (ή έστω μήνας) ανά έτος που θα διενεργείται ο διαγωνισμός για να μπορούν οι υποψήφιοι να προετοιμάζονται εγκαίρως και να μην αγωνιούν.