• Σχόλιο του χρήστη 'Konstantinos G.' | 23 Μαρτίου 2015, 12:41

    Εν συντομία, μόνο και μόνο για την καταγραφή ενός ακόμη σχολίου: 1. Απαραίτητο να θεσπιστεί συγκεκριμένη περίοδος διεξαγωγής του ΕΤΗΣΙΟΥ διαγωνισμού, όπως γίνεται με τις πανελλήνιες και τις κατατακτήριες. 2. Μέριμνα ώστε ο αριθμός των εισακτέων κάθε έτος να είναι λίγο ή πολύ συγκεκριμένος και αναμενόμενος. 3. Καμία προφορική διαδικασία. Είναι διαβλητή και υποκειμενική. Ο σπουδαστής εξετάζεται και αξιολογείται συνεχώς μέσα στη σχολή. 4. Να σταθεροποιηθεί η εξεταστέα ύλη και η προτεινόμενη βιβλιογραφία. 5. Διαγωνισμός σε ΕΝΑ στάδιο, είτε αφορά σε 2-3-4 συνεχόμενες ημέρες είτε σε 1-2 σαββατοκύριακα. Είναι εξοντωτική οικονομικά και ψυχολογικά για τους υποψηφίους η προετοιμασία και η συμμετοχή στη διαδικασία των δύο σταδίων. 6. Μέριμνα για κατά τόπους εξεταστικά κέντρα. 7. Να κατοχυρωθεί ο όποιος συντελεστής βαρύτητας των προς εξέταση μαθημάτων και η διάρκεια εξέτασης. 8. Διασαφήνιση των θεματικών του Τεστ Πολλαπλής Επιλογής το οποίο μπορεί να περιλαμβάνει Αγγλικά και Νοητικές Δεξιότητες. 9. Ορθώς απαιτείται πτυχίο ξένης γλώσσας· η ύπαρξη ενότητας Αγγλικών στο Τεστ Πολλαπλής Επιλογής εξασφαλίζει πως η γνώση που κατακτήθηκε με το πτυχίο είναι επικαιροποιημένη. Αντίστοιχα, πρέπει να υπάρχει πρόβλεψη όσον αφορά στη γνώση Χειρισμού Ηλεκτρονικού Υπολογιστή αλλά όχι από αυτόν τον διαγωνισμό ώστε να μην αποκλειστούν υποψήφιοι που δεν θα προλάβουν να αποκτήσουν κάποιο από τα σχετικά πιστοποιητικά που κάνει δεκτά το ΑΣΕΠ για προσλήψεις στο δημόσιο. 10. Καμία ειδική πρόβλεψη (κατοχύρωση συγκεκριμένου ποσοστού των θέσεων) για τους υπηρετούντες δημοσίους υπαλλήλους όπως προτάθηκε σε σχόλια.