• Σχόλιο του χρήστη 'Ένας παλιός απόφοιτος' | 23 Μαρτίου 2015, 13:05

    Είμαι απόφοιτος της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης. Έλαβα μέρος στον εισαγωγικό διαγωνισμό της ΙΑ' σειράς, σε δύο στάδια (Μάρτιος & Ιούνιος 1997) και αποφοίτησα στα τέλη του 1999, σε μια εποχή όπου ούτε σαφής καθορισμός της εξεταστέας ύλης υπήρχε ούτε θέμα αμφισβήτησης της σκοπιμότητας/χρησιμότητας της εξέτασης σε φάκελο επίκαιρου θέματος είχε τεθεί ούτε οι υποψήφιοι προσέφευγαν σε φροντιστήρια, σεμινάρια προετοιμασίας, προπαρασκευαστικά τμήματα κλπ. (υποτίθεται ότι τέτοια δεν επιτρέπεται να λειτουργούν σε ιδιωτικό επίπεδο βάσει σχετικής διάταξης νόμου η οποία - τυπικά - εξακολουθεί να ισχύει: άρθρο 15 παρ. 8 Ν. 2190/1994 σε συνδυασμό με το άρθρο 17 παρ. 11 του Ν. 4305/2014). Ομολογώ ότι θλίβομαι όταν, διαβάζοντας τα σχόλια, διαπιστώνω ότι νέοι άνθρωποι, οι οποίοι διεκδικούν την εισαγωγή τους στη Σχολή, προσβλέποντας σε μια σταδιοδρομία στο Δημόσιο με την ιδιότητα του αποφοίτου αυτής, εξακολουθούν να διαπνέονται - δυστυχώς - από νοοτροπίες που προσιδιάζουν σε μαθητές Λυκείου και αναπαράγουν παθογένειες που έχουν "στοιχειώσει" επί δεκαετίες την ελληνική εκπαίδευση (εξεταστέα ύλη σαφώς οριοθετημένη, ει δυνατόν σε συγκεκριμένα εγχειρίδια, ακόμη και μεταξύ ορισμένων αριθμών σελίδων...). Αναρωτιέμαι εάν θα μπορούσαν να προβάλουν παρόμοιο αίτημα ως υποψήφιοι σε διαγωνισμό επιλογής προσωπικού π.χ. θεσμικών οργάνων και υπηρεσιων της Ε.Ε. Απ' όσο δύναμαι να γνωρίζω, είναι άγνωστος σε τέτοιους διαγωνισμούς ο "σαφής" καθορισμός της εξεταστέας ύλης...