• Σχόλιο του χρήστη 'Γουλάς Γεώργιος' | 19 Οκτωβρίου 2009, 16:02

    Το μέτρο και κριτήριο για την αγορά ή χρονομίσθωση(leasing) αυτοκινήτων δεν θα πρέπει να είναι ο κυβισμός. Ο σκοπός του νομοσχεδίου είναι να περιορισθούν οι ρύποι και να μειωθούν οι κρατικές δαπάνες για τα αυτοκίνητα. Συνεπώς το βασικό κριτήριο, πέρα από τους ρύπους θα έπρεπε να είναι η αγοραία αξία του αυτοκινήτου. Το ίδιο θα πρέπει να ισχύσει και στα τέλη κυκλοφορίας. Δεν μπορεί δηλαδή κάποιος που έχει ένα αυτοκίνητο 2000κ.ε. να πληρώνει τα ίδια τέλη κυκλοφορίας με κάποιον που έχει ένα αυτοκίνητο 2000κ.ε. αλλά πολυτελείας. Δεν αναφέρω μοντέλα για ευνόητους λόγους.