• Σχόλιο του χρήστη 'Νίκος' | 12 Νοεμβρίου 2009, 11:51

    Αφού εξισώνεται (ορθώς) η προυπηρεσία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα θα πρότεινα να εξισωθούν και οι αμοιβές δημόσιου και ιδιωτικού τομέα. Εναλλακτικά και προκειμένου να μην ταλαιπωρούμαστε με "αντικειμενικά" και/ή αντικειμενικά κριτήρια θα πρότεινα την κατάργηση της μονιμότητας των δημοσίων υπαλλήλων. Γιατί είναι η μονιμότητα η αιτία που ολόκληρες γενιές ελλήνων έχουν μοναδικό προσανατολισμό τον δημόσιο τομέα. Άντε να ξαναζωντανέψει η πλατεία Κλαυθμώνος. Η εκπαίδευση είναι ταξική. Αυτό σημαίνει ότι τα πτυχία, τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά τα αποκτούν αυτοί που έχουν την οικονομική άνεση να σπουδάζουν και δεν είναι υποχρεωμένοι να δουλέψουν για να ζήσουν. Τα πτυχία τα παίρνουν κατά βάση τα παιδιά της μεσαίας τάξης τα οποία συναγωνίζονται μεταξύ τους με συσώρευση τίτλων σπουδών για μια θέση στο δημόσιο καθώς το σύστημα της οικονομίας της αγοράς είναι εντελώς ανίκανο να δημιουργήσει επαρκείς και αξιοπρεπείς θέσεις απασχόλησης για όλους. Τα παιδιά της ελίτ δεν έχουν τέτοια προβλήματα. Το τι θα γίνει με τα παιδιά της εργατικής τάξης είναι ένα ζήτημα που βέβαια ούτε θέλει ούτε μπορεί να λύσει το παρών νομοσχέδιο.