• Σχόλιο του χρήστη 'Αντώνης' | 24 Μαρτίου 2015, 08:53

    Κύριε Υπουργέ Από το 1600 στην Ελλάδα και διεθνώς τα Μουσικά Σύνολα λειτουργούν με έναν συγκεκριμένο τρόπο και έχουν ανάλογη δομή και εσωτερική ιεραρχία έτσι ώστε να αποδίδουν τα έργα των συνθετών μεταφέροντας το καλλιτεχνικό αποτέλεσμα στο κοινό. Αυτή η δομή βασίζεται στη λειτουργία των ομάδων και της σύνθεσης τους από συγκεκριμένα όργανα , συγκεκριμένους ρόλους και υποχρεώσεις των μουσικών κάθε συνόλου , όπως αυτές διακρίνονται στις ειδικές κατηγορίες του Αρχιμουσικού, Κορυφαίου Α, Κορυφαίου Β, Μουσικού. Η πρόσληψη των μουσικών στις Ορχήστρες γίνεται με ακρόαση δηλαδή επιλέγεται ο καλύτερος και όχι αυτός που διαθέτει τα περισσότερα μόρια. Οι παραπάνω λόγοι διαφοροποιούν το προσωπικό των Μουσικών Συνόλων από όλη την υπόλοιπη υπαλληλική κοινότητα, πέραν του ότι ο μουσικός της Ορχήστρας παραμένει στη θέση του καθ όλη την διάρκεια της εργασιακής του θέσης. Έτσι λοιπόν ο νομοθέτης στην Ελλάδα και διεθνώς διακρίνει και ονομάζει των Μουσικό που παράγει καλλιτεχνικό αποτέλεσμα μέλος μουσικών συνόλων , ως καλλιτεχνικό προσωπικό και των μουσικό που διδάσκει ως εκπαιδευτικό. Κύριε Υπουργέ Πρέπει να μεριμνήσετε έτσι ώστε όπως και σωστά αντιστοιχείται τους μουσικούς του εκπαιδευτικού προσωπικού και τους εξομοιώνεται με τους μουσικούς εκπαιδευτικό προσωπικό του Δημοσίου, να μεριμνήσετε έτσι ώστε μέσα από το παρών νομοσχέδιο να αντιστοιχηθούν οι μουσικοί καλλιτεχνικό προσωπικό των ΟΤΑ και να εξισωθούν με το αντίστοιχο καλλιτεχνικό προσωπικό του Δημοσίου. Αυτό θα είναι μία πράξη δικαίωσης για τα δίκαια αιτήματα του κλάδου , του καλλιτεχνικού προσωπικού των ΟΤΑ που τόσο βάναυσα έχουν πληγεί από τις μνημονιακές πολιτικές και την εφαρμογή των διατάξεων του ν.4024/11.