• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΟΥΣΙΚΟΣ' | 24 Μαρτίου 2015, 10:07

    Επί του αρ. 31, παρ. 8. Παραπληροφορούν τον υπουργό, τους υπηρεσιακούς παράγοντες, τους συναδέλφους μουσικούς, αλλά πλανώνται και οι ίδιοι, όσοι νομίζουν ότι το διδακτικό προσωπικό των ωδείων διαφέρει καλλιτεχνικά από τους εκτελεστές μουσικών οργάνων. Είναι πρόσωπα που σπούδασαν σε ωδεία, πήραν τον ίδιο τίτλο σπουδών (πτυχίο ωδείου) και απλά εργάζονται σε διαφορετική εργασία. Δηλαδή σε όλους τους Δημοτικούς Υπάλληλους π.χ. Πολιτικούς Μηχανικούς το ίδιο δε συμβαίνει; Διαφέρει η αμοιβή τους αν εργάζονται στις Τεχνικές Υπηρεσίες ή στην Πολεοδομία ή όπου αλλού; Κρίσιμο στοιχείο για το θέμα είναι η 71/20-2-2007 γνωμοδότηση του ΝΣΚ , την οποία έχουν κάνει δεκτή ο Υπουργός Εσωτερικών και Οικονομικών , στη σελ.4, παρ.4η, σύμφωνα με την οποία ... "την ιδιότητα του μουσικού και όχι του εκπαιδευτικού έχουν και οι μουσικοί που διδάσκουν μουσικά όργανα σε ωδεία και μουσικές σχολές δεδομένου ότι τα τελευταία δεν εντάσσονται σε καμιά εκπαιδευτική βαθμίδα (σύμφωνα με το αριθμ. πρωτ. 66799/991/18-12-2003 έγγραφο του ΥΠ.ΠΟ) και συνεπώς η αντιμετώπιση τους θα πρέπει να είναι ενιαία με τους λοιπούς μουσικούς που απασχολούνται στους Δήμους"... Άρα σε τι αποσκοπούν όσοι άλλα λένε και γράφουν; Μόλις στις 17/63/2015 όλα (πλην ενός) τα σωματεία μουσικών ζήτησαν από τον Υπουργό την αποκατάσταση του δικαίου μέσω της εξομοίωσης του τυπικού προσόντος του ωδείου στην ΤΕ κατηγορία. Άρα όσοι αντιτίθενται σε αυτό μήπως δεν κατέχουν πτυχίο και προσπαθούν με άλλους τρόπους να αμείβονται υψηλά; (π.χ. ονομαζόμενοι κορυφαίοι ή αρχιμουσικοί μέσω του ΟΕΥ του φορέα τους - διαδικασία που δεν ελέγχεται- και διεκδικώντας μετά χρήματα μέσω ΣΣΕ ή Υπουργικών Αποφάσεων) Μήπως οι πτυχιούχοι ωδείων - εκτελεστές μουσικών οργάνων δεν είναι αυτοί που διδάσκουν μουσικά όργανα και στα ωδεία; Στην περίπτωση αυτή δηλαδή τι θα γίνει ως προς την αμοιβή τους. Το πρωί στην παρέλαση ή τη λιτανεία θα είναι καλλιτέχνες (αναδεικνύοντας παιανίζοντας το ταλέντο τους) και το απόγευμα στο μάθημα ταπεινοί καθηγητές (εφαρμόζοντας τη διδακτική τέχνη κυρίως σε νέα παιδιά); Κύριε υπουργέ είναι δικαίωμα του καθενός να αυτοπροσδιορίζεται. Όμως στην προσπάθεια σας επί του θέματος, έχετε συμπαραστάτες την συντριπτική, σχεδόν απόλυτη πλειοψηφία του κλάδου των μουσικών (φυσικά και των αρχι-μουσικών των κορυφαίων μουσικών κλπ), η οποία και περιμένει χρόνια τώρα τη νομοθετική επίλυση του θέματος, με τον τρόπο που έχει αποτυπωθεί. Παρακαλώ όπως λάβετε υπόψη τις διατυπωμένες θέσεις στην διαβούλευση ανάλογα με την εκπροσώπηση και τα στοιχεία αυτών που τις υποβάλλουν.