• Σχόλιο του χρήστη 'Νικηφόρος' | 12 Νοεμβρίου 2009, 11:08

    Συμφωνώ και εγώ με τη γενικότερη ένσταση που εκφράζεται σχετικά με την "υποβάθμιση" της εμπειρίας. Όποιος έχει δουλέψει και μάλιστα σε απαιτητικά πόστα, γνωρίζει πολύ καλά ότι αποκτάει πολύτιμες πρακτικές γνώσεις που είναι πολύ απαραίτητες στην αγορά εργασίας και λίγη σχέση έχουν με τις σπουδές. Παραδείγματα: Εργασία με καθημερινές προθεσμίες, εργασία σε πολυπολιτισμικό περιβάλλον, εργασία με καθημερινη επαφή με τον κόσμο. Θα πρέπει λοιπόν το κριτήριο της εμπειρίας να λαμβάνεται σοβαρά υπόψιν. Εξάλλου στην Ελλάδα είναι γεγονός ότι η πλειοψηφία των νέων έχει κάποιο πτυχίο. Αυτό λοιπόν που θα πρέπει να δίνει ένα συγκριτικό πλεονέκτημα είναι από εκεί και πέρα το κριτήριο της εμπειρίας. Μόνο με αυτό τον τρόπο θα αρχίσει και να αλλάζει η νοοτροπία στο δημόσιο τομέα και να αυξάνεται η ταχύτητα εξυπηρέτησης των πολιτών. Ποιο το επιπλέον όφελος (value added) για μια δημόσια υπηρεσία από ένα νέο υπάλληλο που μόλις έχει τελειώσει τις σπουδές του και δεν έχει ιδέα από την πραγματική αγορά εργασίας? Πιστεύω όχι πολύ σηματνικό...