• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΕΩΡΓΙΟΣ. Π.' | 24 Μαρτίου 2015, 13:49

    Ο ορος “Ανθρωπιστική κρίση” που χρησιμοποιείτε για νε περάσει αυτό το κατασκεύασμα είναι επιεικώς απαράδεκτος. Μπορεί ίσως να συναγωνιστεί τη φράση “Πρωτογενές πλεόνασμα” του Κου Σαμαρά Τη Χώρα Κύριοι δεν την καταπόντισε κανένα τσουναμι για να το αναφέρετε ως Ανθρωπιστική κρίση αλλά την υπερχρεωσαν οι προηγούμενες Κυβερνήσεις. Αντι πλείστων επιχειρημάτων παραθέτω την επερώτηση του σημερινού Πρωθυπουργού που έκανε ως βουλευτής της αντιπολίτευσης στις 26/11/2010 και με καλυπτει απόλυτα! •Στη Γερμανία, η προετοιμασία της κάρτας, υψηλών τεχνικών προδιαγραφών, κράτησε δέκα χρόνια με συμβόλαιο που έκανε η κυβέρνηση με εξειδικευμένη εταιρεία. Παρά την υψηλή τεχνική προετοιμασία, ομάδα χάκερς, κατάφερε με την έναρξη λειτουργίας της κάρτας να τροποποιήσει στοιχεία της και να την καταστήσει ευάλωτη, με λογισμικό που βρίσκεται δωρεάν στο διαδίκτυο. • Στην Μεγάλη Βρετανία, το κόστος παραγωγής της κάρτας εκτιμήθηκε αρχικά περί τα 10 και 20 εκατομμύρια λίρες (εκτίμηση του London School of Economics το 2009), ποσό που θα προσέθετε πολύ μεγάλο οικονομικό βάρος στην χώρα. Επιπλέον στην Μ. Βρετανία υπάρχουν 2 είδη κάρτας, μια για τους πολίτες της χώρας και μια για τους πολίτες άλλων χωρών εκτός ΕΕ. •Στην Ελλάδα δεν έχει υπολογιστεί ακόμη το κόστος, αν και στη διαβούλευση φαίνεται ότι τα χρήματα για την κάρτα σκοπεύει να τα πάρει η κυβέρνηση από τα Επιχειρησιακά Προγράμματα του ΕΣΠΑ «Διοικητική Μεταρρύθμιση» και «Ψηφιακή Σύγκλιση», ενώ έως σήμερα δεν έχει χρηματοδοτήσει ακόμα ούτε βασικές ψηφιακές υπηρεσίες και υποδομές για τους πολίτες. Δεδομένου ότι Εξαγγέλλεται ένα έργο χωρίς εξειδικευμένο τεχνικό σύμβουλο, χωρίς χρονοδιάγραμμα υλοποίησης, χωρίς υπολογισμό του κόστους προετοιμασίας, κατασκευής και συντήρησης και το κυριότερο χωρίς υπολογισμό του οφέλους που θα προκύψει, αν προκύπτει όφελος για τους πολίτες και τους θεσμούς του κράτους. Στο διαδίκτυο η διαβούλευση του σχετικού κειμένου έχει δεχθεί εκατοντάδες αρνητικά σχόλια μέσα σε λίγα μόλις εικοσιτετράωρα. Ερωτάται ο κ. Υπουργός 1.Ποιους πολίτες θα αφορά η κάρτα; 2.Θα είναι υποχρεωτική η απόκτησή της; 3.Με τι κόστος θα επιβαρυνθεί ο κάθε πολίτης για την προμήθειά της; 4.Ποιος θα αναλάβει το οικονομικό βάρος λειτουργίας της τεράστιας υπηρεσίας που θα απαιτηθεί να συγκροτηθεί, προκειμένου να συντηρηθεί τεχνικά και να λειτουργήσει με σοβαρότητα και ασφάλεια; 5.Ποιος θα αναλάβει το έργο προετοιμασίας και κατασκευής της κάρτας; 6.Ποιο θα είναι το κόστος κατασκευής της κάρτας και της συντήρησης αυτής της ψηφιακής υπηρεσίας; 7.Εν τέλει, τι εξυπηρετεί η τρέχουσα διαβούλευση, όταν στο ίδιο το περιεχόμενο του τρέχοντος κειμένου διαβούλευσης (Β. Τεχνικά Χαρακτηριστικά της Κάρτας Πολίτη), το αρμόδιο υπουργείο δηλώνει ότι «οι τεχνικές προδιαγραφές της Κάρτας Πολίτη, καθώς και οι διαδικασίες έκδοσης και διαχείρισής της […] μόλις οριστικοποιηθούν, θα τεθούν σε διαβούλευση μαζί με το προσχέδιο νόμου για την Κάρτα Πολίτη»; Οι ερωτώντες βουλευτές: Τσίπρας Αλέξης Διώτη Ηρώ