• Σχόλιο του χρήστη 'Ευάγγελος Κατσ' | 8 Ιουλίου 2015, 21:12

    Απλά κύριοι του υπουργείου αναρωτιόμουν πως θα μπορούσε να αξιολογηθεί ένας υγειονομικός υπάλληλος (εργαζόμενος νοσοκομείου - νπδδ, πχ νοσηλευτής ή ακτινολόγος) τη στιγμή που το έργο που παρέχει δεν είναι μετρήσιμο. Και δίνω παράδειγμα: ο μοναδικός νοσηλευτής της βραδυνής βάρδιας ενός νοσοκομείου (ελέω τραγικών ελλείψεων) ίσως να μην καταφέρει να ανταποκριθεί εγκαίρως στο κάλεσμα ενος ασθενούς που χρειάζεται κάτι μη επείγον, καθώς θα είναι υποχρεωτικά απασχολημένος σε μία επείγουσα διαδικασία, όπως πχ διασωλήνωση. Ενώ λοιπόν αυτός θα έχει δουλέψει και με το παραπάνω σε εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, το αποτέλεσμα από την πλευρά του χρήστη υπηρεσιών υγείας θα είναι η κακή κριτική στις παρεχόμενες απο τον νοσηλευτή υπηρεσίες, μην γνωρίζοντας όμως την πραγματική αιτία. Το παραπάνω θα επιφέρει αρνητική βαθμολογία στον τομέα που αφορά την εξυπηρέτηση του κοινού και μάλιστα αναίτια και απόλυτα άδικα. Μήπως λοιπόν θα πρέπει αφού πρώτα λυθούν τα προβλήματα έλλειψης προσωπικού στο ΕΣΥ να περάσουμε μετά στην αξιολόγηση? Η προτασή λοιπόν είναι οχι αξιολόγηση στο ΕΣΥ, αν δε λυθούν πρώτα τα προβλήματα ελλείψεων προσωπικού. Τα νοσοκομεία δεν είναι διοικητικές μονάδες υπουργείων για να έχουν μετρήσιμα αποτελέσματα όπως τουλάχιστον εσείς τα θέτετε. Εξαίρεση από την παραπλανητική αυτή διαδικασία και βελτίωση συνθηκών για τον εργαζόμενο στα ελληνικά νοσοκομεία, μέσα στα οποία κατά γενική ομολογία στενάζει.