• Σχόλιο του χρήστη 'Η.Α. Διευθυντής ΟΤΑ Α'β' | 9 Ιουλίου 2015, 08:38

    1. Γιατί ο βασικός τίτλος ΔΕΝ μοριοδοτείται καθόλου; Γνωρίζω το "πρόβλημα" με τα "βαλκανικά" 10αρια ή τα "ιταλικά" 9-10 της δεκαετίας του 80, αλλά νομίζω ότι η λύση ΔΕΝ είναι να καταργηθεί τελείως η μοριοδότηση του βαθμού. Γνωρίζω επίσης ότι είναι άδικο για π.χ. (η επιλογή των σχολών είναι τυχαία χωρίς να θέλω να θίξω κάποιο ΑΕΙ) έναν ΠΕ Διοικητικού που έχει τελειώσει ΕΚΠΑ Νομική με 8 να "συγκρίνεται" με ένα ΠΕ Διοικητικού που έχει τελειώσει ΕΑΠ με 8,5. Μία λύση θα μπορούσε να είναι, ΜΕΤΑ από "επαναβαθμολόγηση" από το ΔΟΑΤΑΠ των αλλοδαπών πτυχίων, ο "πολλαπλασιασμός" του βαθμού με συντελεστή που θα προκύπτει από την Διεθνή αξιολόγηση των Πανεπιστημίων. Σε κάθε περίπτωση, έστω και με "μικρό" συντελεστή βαρύτητας, ο βαθμός πτυχίου, πρέπει να μετράει. 2. Το σχέδιο νόμου αναφέρει : "Ο μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ετήσιας τουλάχιστον διάρκειας, με 80 μόρια και ο δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος με 50 μόρια". Επίσης αναφέρει : "Αν υποψήφιος κατέχει διδακτορικό δίπλωμα και μεταπτυχιακό τίτλο ή περισσότερα του ενός διδακτορικά διπλώματα ή μεταπτυχιακούς τίτλους υπολογίζεται ένα εκ των προσόντων αυτών, στο οποίο αντιστοιχούν τα περισσότερα μόρια, καθώς και το 1/4 των μορίων κάθε επόμενου πρόσθετου προσόντος εκ των προαναφερομένων" Τελικά τι ισχύει για κάποιον που έχει 2 μεταπτυχιακά; 80+50=130 μόρια ή 80 + (50/4) = 92,5 μόρια ; 3. Είναι "μη χρήσιμο" και "άδικο" να μοριοδοτείται ο 2ος τίτλος σπουδών όταν είναι του ΙΔΙΟΥ ακριβώς αντικειμένου σπουδών (π.χ. ΤΕΙ Τοπογράφων & ΑΕΙ Τοπογράφων), αφού το πρόγραμμα σπουδών των ΑΕΙ Τοπογράφων "υπερκαλύπτει" σε γνώσεις το αντίστοιχο ΤΕΙ. Κατά την άποψή, ο 2ος τίτλος σπουδών θα πρέπει να μοριοδοτείται όταν είναι σε διαφορετικό αντικείμενο αλλά ΣΥΝΑΦΕΣ με την Υπηρεσία, π.χ. για έναν ΠΕ μηχανικό ένα πτυχίο Διοίκησης ή Νομικής ή Οικονομικό. 4. Το σχέδιο νόμου αναφέρει : "Ο χρόνος υπηρεσίας σε θέση προϊσταμένου Διεύθυνσης ή ενδιαμέσου (μεταξύ Διεύθυνσης και Τμήματος) επιπέδου: μέχρι 200 μόρια (για κάθε συμπληρωμένο μήνα 1 μόριο με ανώτατο όριο τους 200 μήνες)" Επίσης αναφέρει : "Το σύνολο των μορίων που μπορεί να λάβει υποψήφιος από το χρόνο υπηρεσίας σε θέση προϊσταμένου Γενικής Διεύθυνσης, προϊσταμένου Διεύθυνσης και προϊσταμένου Τμήματος υπολογίζονται με ανώτατο όριο τους 180 μήνες" Τι από τα δύο θέλετε να ισχύει; το 200 ή το 180; Έτσι όπως είναι διατυπωμένο ισχύει το 180, αφού εάν είναι κάποιος 200 μήνες Διευθυντής και πάρει καταρχήν 200 μόρια, θα τον "κόψει" στο τέλος ο έλεγχος των συνολικών μηνών και θα πάρει 180. 5. Το σχέδιο νόμου αναφέρει : "Η πιστοποιημένη από το ΕΚΔΔΑ επιμόρφωση μοριοδοτείται με μισό μόριο ανά ημέρα επιμόρφωσης με ανώτατο όριο τα 20 μόρια". Δηλαδή η πιστοποιημένη επιμόρφωση από άλλους Δημόσιους φορείς δεν μετράει πλέον; (π.χ. ΑΕΙ, κτλ); 6. Το σχέδιο νόμου αναφέρει : "Σε περίπτωση άσκησης καθηκόντων ευθύνης χωρίς επιλογή από το αρμόδιο συμβούλιο προσμετράται μόνο το μισό των ανωτέρω μορίων." ΛΕΙΠΕΙ η λέξη "ΝΟΜΙΜΗΣ" μεταξύ των λέξεων περίπτωση & άσκησης. Είναι δεκάδες οι περιπτώσεις στους ΟΤΑ Α΄β, "παράνομης" άσκησης καθηκόντων με ανάθεση, οι οποίες ΔΕΝ πρέπει να μοριοδοτούνται. Επίσης να διευκρινιστεί ότι π.χ. έναν τμηματάρχη που εκτελεί παράλληλα και καθήκοντα αναπληρωτή Δ/ντή, μοριοδοτείται για το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ως τμηματάρχης + 1/2 ως Διευθυντής και όχι μόνο 1/2 ως Διευθυντής. 7. ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ - ΑΠΟΡΙΑ - ΕΡΩΤΗΣΗ Το προηγούμενο νομοθέτημα (Ν.3839/10)προέβλεπε και εκείνο συνέντευξη και γραπτό διαγωνισμό, αλλά "κόλλησε" στην χρηματοδότηση του ΑΣΕΠ. Το παρόν είναι ακόμα πιο "πολύπλοκο" και "κοστοβόρο". ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΉ ΤΟΥ ; ή πάλι θα έχουμε πολυετή μεταβατικά διαστήματα με αναθέσεις καθηκόντων;