• Σχόλιο του χρήστη 'Σταυρούλα' | 9 Ιουλίου 2015, 11:53

    Το σχόλιο του Αλέξη Π. είναι σωστό. Θα ήθελα να κάνω επιπλέον τις εξής επισημάνσεις: 1. Υπάρχουν πολλές υπηρεσίες οι οποίες έχουν να κάνουν άμεσα με κοινό. Για παράδειγμα αναφέρω πολεοδομίες, εφορίες, νοσοκομεία, ΚΕΠ, ασφαλιστικά ταμεία κοκ.. Είναι απαράδεκτο λοιπόν να μην υπάρχει αξιολόγηση των υπαλλήλων από τους πολίτες. Μπορεί να ξέρει ο προϊστάμενος καλύτερα από τον πολίτη που συναλλάσσεται με τον Χ υπάλληλο για τη "Συμπεριφορά προς πολίτες. Εξυπηρέτηση του κοινού, τηλεφωνική και απ’ευθείας." (αντιγράφω το αρ. 4 παρ.ΙV9); Πώς μπορεί να κρίνει την αποτελεσματικότητα ενός υπαλλήλου ο προϊστάμενος όταν η αποτελεσματικότητά του αναφέρεται σε "έργο" για το οποίο πομπός και δέκτης είναι πολίτης; 2.Αντίστοιχα ισχύουν και για υπαλλήλους σε υπηρεσίες των οποίων το έργο είναι συνδέεται με άλλες υπηρεσίες ή ΝΠΔΔ. 3.Είναι τελείως αναχρονιστικό, πελατειακό και τριτοκοσμικό το μέλλον ενός υπαλλήλου να επαφίεται στην καλή ή κακή σχέση που έχει με τον προϊστάμενό του. Τρόποι για να επιλυθούν τα παραπάνω υπάρχουν και είναι απλοί. Για παράδειγμα: απο το πρωτόκολλο φαίνονται οι αιτήσεις που γίνονται σε έναν χρόνο και μπορεί να γίνει οργάνωση ανα φυσικό πρόσωπο ή ΑΦΜ Ή ΑΔΤ. Πάρτε π.χ.τους 100 πιο συχνά συναλασσόμενους και καλέστε τους να αξιολογήσουν. Δεν είναι δύσκολο. Εν κατακλείδι πιστεύω ότι το νομοσχέδιο αυτό δεν έχει να προσφέρει τίποτα απολύτως, αν δεν αλλάξει επί της αρχής.