• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη' | 9 Ιουλίου 2015, 13:15

    1. α)Δεν θα πρέπει να επιβραβευονται όσοι κατά την διάρκεια της επαγγελματικής τους υπηρεσίας επιμορφώθηκαν σε υνάφεια με τα αντικείμενα τους και χρησιμοποίησαν αποδεδειγμένα τις γνώσεις τους προς όφελος της υπηρεσίας τους σε σύγκριση με όσους παρέμεινα στάσιμοι σε ένα πτυχίου πολλές φορές χωρίς συνάφεια ; β) -σε πολλές υπηρεσίες υπάρχει κενό αξιολόγησης με ευθύνη των υπηρεσιών τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; και ειδικότερα στη περίπτωση που ηδη έχει γίνει μετακίνηση - για απόδειξη των εργασιών και των σχετικών γνώσεων επί του αντικειμένου κλπ δεν θα πρέπει να προσκομίζονται εγγραφα εργασίας-εισηγήσεις. -κάποιος υπάλληλος μπορεί επί 25-30 να έχει περάσει από περισσότερο υπεύθυνες και εξειδικευμένες θέσεις εργασίας αλλά να το επέλεξαν παρά την εκπεφρασμένη θέληση του να τοποθετηθεί σε μία θέση διεκπεραιωτική δεν είναι άδικο για την προηγούμενη προσφορά του επιμόρφωσή του κλπ; -υπάρχουν υπάλληλοι που για ευνότητους λόγους (λόγω ελλειππών καθηκόντων ή παράτυπων κλπ) δεν θέλησαν να έχουν αξιολογήσεις και δεν έχουν για πολλά χρόνια άρα δεν είναι γνωστά και τα αντικείμενα τους και η απόδοσή τους θα είναι στην ίδια μοίρα με τους άλλους, έστω και στην περίπτωση που οι εκθέσεις αξιολόγησεις ήταν επιεικείς; -το θέμα της αντικειμένικότητας πως θα εξασφαλισθε; -και δεν έπρεπε πρώτα να αξιολογηθούν οι Προϊστάμενοι και οι Δ/ντες για τα εχέγγυο των αξιολογήσεων