• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ' | 10 Ιουλίου 2015, 07:12

    Με τον Ν 4147/2013 (ΦΕΚ 98 Α') άρθρο 3 , οι μεταβατικές διατάξεις του άρθρου πέμπτου του ν. 3839/2010 επεκτάθηκαν και στους πρωτοβάθμιους ΟΤΑ, καθιστώντας την επιλογή προϊσταμένων οργανικών μονάδων εφικτή και στους φορείς αυτούς.Το υπουργείο με διαδοχικές εγκυκλίους (17/34832/2-9-2013 , 46638/19-12-2013 , 3345/6-4-2014 ) επισήμανε στους ΟΤΑ οι οποίοι είχαν ψηφισμένους ΟΕΥ για τους καλλικρατικούς Δήμους την υποχρέωσή τους να κινήσουν την διαδικασία επιλογής. Πολλοί από αυτούς από ολιγωρία είτε των Διοικητικών τους Υπηρεσιών είτε των κατά τόπους Υπηρεσιακών Συμβουλίων δεν έχουν προχωρήσει σε κρίσεις με αποτέλεσμα μετά από σχεδόν δύο χρόνια από την έκδοση του νόμου που άνοιγε τον δρόμο για επιλογή Πρϊσταμένων στους ΟΤΑ οι θέσεις να πληρώνονται ακόμα με αποφάσεις Δημάρχων . Να σημειωθεί ότι η μη αποστολή φακέλων για κρίση συνιστά σοβαρή παράβαση καθήκοντος( άρθρο 233 Ν 3852/2010). Κατά την γνώμη μου για εκείνους τους Δήμους που μετά την ψήφιση του Ν 4147/2010 είχαν ΟΕΥ και τα κατά τόπους Υπηρεσιακά Συμβούλια είχαν νομίμως συσταθεί , οι τοποθετήσεις αυτές στερούνται κάθε νομιμότητας και επειδή η μοριοδότησή τους εξυπακούεται ότι θα αλλοιώσει και τις νέες κρίσεις πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπ`όψιν ο χρόνος τοποθέτησης του υπαλλήλου στην θέση ευθύνης (πριν ή μετά από την έκδοση του Ν 4147/2013) για το αν και πόσο θα μοριοδοτηθεί για τον χρόνο υπηρεσίας του σε αυτή .