• Σχόλιο του χρήστη 'Αντωνιαδης Δημήτριος' | 12 Νοεμβρίου 2009, 12:13

    Οι έχοντες εμπειρία ΑΔΙΚΟΥΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑΠΛΑ 1) ΙΣΤΟΡΙΚΟ Η προσαύξηση 50% από την εμπειρία θεσμοθετήθηκε 2004-2005 από τον Υπ. Π.Παυλόπουλο προκειμένου να αποτελέσει αποτελεσματικό επιχείρημα ενάντια στις αγωγές σε εθνικά και Ευρωπαϊκά δικαστήρια των συμβασιούχων που «πέταξε έξω» από τις ευνοϊκές διατάξεις του ΠΔ 164/ 2004 για μετατροπή των συμβάσεων σε αορίστου, με τον την υποψία ότι είναι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ. Πράγματι με το «κόλπο» της μοριοδότησης χάσαμε τα δικαστήρια. Έτσι μετά την απόρριψη των αγωγών και μόνο κέρδος την μοριοδότηση 50% χιλιάδες υποψήφιοι συμμετείχαν σε προκηρύξεις για τις ελάχιστες θέσεις. Δεν μπορεί λοιπόν το κράτος, εφόσον έχει συνέχεια, να αφαιρεί τώρα και το μοναδικό κέρδος που είχαν οι συμβασιούχοι προ του 2005, δηλαδή την μοριοδότηση. 2) ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Α) Είναι δίκαιο να αλλάζουν κάθε τόσο τα κριτήρια χωρίς να λαμβάνονται υπόψη οι πολίτες που μέχρι τώρα αδικήθηκαν από κάποια άλλη αλλαγή κριτηρίων; Όταν ήμασταν μικρότεροι δεν μπορούσαμε να διοριστούμε γιατί δεν είχαμε προϋπηρεσία. Τώρα δεν θα διοριστούμε, γιατί πάλι αλλάζει τα κριτήρια εις βάρος μας. Γιατί τέτοια επιθετικότητα στην γενιά των 35 χρονών; Β) Όλοι εμείς που αποκτήσαμε εμπειρία 24 μηνών ακόμα και πριν το 2005, έχουμε ηλικία 35 ετών και πάνω. Δεν έχουμε κάνει οικογένεια εξαιτίας της αβεβαιότητας και της ανεργίας. Είναι κοινωνική πολιτική υπερ της οικογένειας αυτή. Γ) Δεν μοριδοτήτε τους πολύτεκνους. Είναι δίκαιο αυτό; Δ) Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε χάσει τις δίκες για μονιμοποίηση μετά απο πολιτική παρέμβαση παρότι όπως δέχτηκαν τα δικαστήρια καλύπταμε πάγιες και διαρκείς ανάγκες. Άλλη μια φορά (και οριστική) μας στέλνετε στο περιθώριο της κοινωνίας. 3) ΘΕΜΑΤΑ ΟΥΣΙΑΣ Α) Στο παρελθόν το ΑΣΕΠ απέτυχε να κρίνει την αλήθεια των εικονικών ή και ψευδών βεβαιώσεων ι) από τους αυτοαπασχολούμενους, τους απασχολούμενους σε ιδιωτικές επιχειρήσεις καθώς και τους εργαζόμενους σε προγράμματα σε ΟΤΑ ή Πανεπιστήμια και ερευνητικά ιδρύματα. Αυτό συνέβαινε γατί δεν μπορούσε να ελεγχτεί με κανέναν νόμιμο τρόπο από το ΑΣΕΠ που ούτως η άλλως δεν έχει την επιστημονική επάρκεια να κρίνει την ουσία των βεβαιώσεων. Το ΑΣΕΠ δεν έχει προσωπικό αντίστοιχων ειδικοτήτων (π.χ. Γεωπόνων ή Μηχανικών). ιι) Από τον στρατό. Το ΑΣΕΠ άρχισε να δέχεται βεβαιώσεις προϋπηρεσίας από τον κάθε διοικητή στρατοπέδου και ας μην υπάρχει τέτοια ειδικότητα στο στράτευμα(π.χ. Γεωπόνων. Με αυτό το σκεπτικό στο παρελθόν όλοι εμείς που πηγαίναμε με τον σταυρό στο χέρι και τότε και σήμερα αδικούμαστε. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΝΑ ΕΞΙΣΩΝΕΤΕ ΜΕ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΜΕΤΕΧΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΗ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ. Β) Οι υπάλληλοι με προϋπηρεσία αποτελούν κεφάλαιο για το Δημόσιο γιατί α) κόστισαν πολύ για να εκπαιδευτούν β) μπορούν την επόμενη ημέρα του διορισμού τους να παράγουν ικανοποιητικό έργο και όχι μετά δυο χρόνια εξοικονομώντας κονδύλια για το κράτος. γ) Όλοι αυτοί οι υπάλληλοι έχουν δοκιμαστεί για την τιμιότητα και εργατικότητα τους Γ) Είναι αντισυνταγματικό (ι) να προκρίνονται χειρότεροι υπάλληλοι (με το σκεπτικό του κόστους για το κράτος και της εμπειρίας) (ιι) να λαμβάνονται αναδρομικά αποφάσεις που τιμωρούν όσους τηρούν τους κανόνες. ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ 1) Όποια αλλαγή να εξαιρέσει τους «παλαιούς» 2) Δεν μπορεί το 50% των νέων υπάλληλων να είναι χωρίς εμπειρία. Πότε θα κάνουμε οικογένεια εμείς; Δεν μπορεί να ξεπερνά ένα ποσοστό 2% με 3%. 3) Όσο αφόρα στους εν λόγω παλαιούς που εξαιρέθηκαν από το ΠΔ 164-2004 να ληφθεί ιδιαίτερη μέριμνα με επιπλέον γενναία μοριοδότηση. 4) Να μοριδοτιθούν οι πολύτεκνοι. 5) Να μοριοδοτηθεί η ηλικία.