• Σχόλιο του χρήστη 'Σπύρος' | 10 Ιουλίου 2015, 08:12

    Τα μέχρι στιγμής νομοσχέδια που αφορούν τη αξιλόγηση υπαλλήλων κατευθύνονται προς τι θεωρεί σημαντικό η εκάστοτε διοίκηση του Υπουργείου ,δεν θα διαφωνήσω άλλωστε η εκάστοτε διοίκηση προσπαθεί να εφαρμόσει ,βάση της πολιτικής της κουλτούρας ένα νομοσχέδιο που να θεωρείται δίκαιο.Θεορώ όμως ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό να τονισθεί το εξής θέμα ,το οποίο κατά την γνώμη μου μπορεί να βοηθήσει στην καλύτερη αξιολογηση αλλά κυρίως την αποτελεσματικότητα των όποιων σχεδίων της εκάστοτε διοίκησης.Ώπως όλοι γνωρίζουμε ,κυρίως κατά παρελθόντα έτη, οι προσλήψεις στο δημόσιο δεν γινόντουσαν βάση αναγκών με συνέπεια να έχουμε σε θέση Λογιστού για παράδειγμα θεολόγο στην θέση του Διοικητικού υπαλλήλου στο πρωτόκολο Αρχαιολόγο και πολλά άλλα τέτοια θέματα.Θα ήθελα λοιπόν να επισημάνω πως θα αξιολογήσω το θεολόγο για τις λογιστικές του γνώσεις? επιπλέον έχω τον αρχαιολόγο ήδη στην δύναμη μου ως ελληνικό δημόσιο και το κρατώ σε πόστο που μπορεί ο καθένας απόφοιτος λυκείου να δουλέψει και δεν το τοποθετώ σε ένα αρχαιλογικό χώρο που σήμερα λόγω της ελλειψης πιστώσεων δεν λειτουργεί ,έχω τόσους εκπαιδευτικούς στο λοιπό δημόσιο τομέα που δεν τους τοποθετώ στο υπουργείου παιδείας η σε γραμματείες πανεπιστημίων και ΤΕΙ παρα αποσπώ ή μετατάσσω εκπαιδευτικούς από σχολεία με συνέπια να υπάρχει έλλειψη.Μήπως τελικά έπρεπε πρώτα να γίνει μια σωστή ανακατανομή προσωπικού βάση προσόντων και ύστερα να προχωρήσω σε αξιολόγηση?