• Σχόλιο του χρήστη 'Η.Α. Διευθυντής ΟΤΑ Α'β' | 10 Ιουλίου 2015, 10:03

    "Εφάρμοσα" το νέο σχέδιο Νόμου σε πραγματικά παραδείγματα επιλογών ΟΤΑ Α'β του παρελθόντος (2009-2015), τόσο με τα μόρια του Ν.3839/10 (κ. Ραγκούση), όσο και με αυτά του Ν.3584/07 ή Ν.3528/07 (κ.Παυλόπουλου)και κατέληξα, στα παρακάτω συμπεράσματα: 1. Η προϋπηρεσία "επανέρχεται" ως κριτήριο με την κύρια βαρύτητα. 2. Τα μεταπτυχιακά "υποβαθμίζονται", αντί να γίνει διάκριση σε 2ετή και 1ετή. 3. Ο βαθμός του βασικού τίτλου σπουδών "εξαφανίζεται". 4. Η καλή γνώση της ξένης γλώσσας "εξαφανίζεται". 5. Οι ειδικές δραστηριότητες "εξαφανίζονται", ενώ θα έπρεπε απλώς να εξειδικευτούν και μοριοδοτηθούν αναλυτικά και όχι "χύμα" 80 μόρια. 6. Ενώ ορθώς δίνεται η δυνατότητα συμμετοχής σε νεότερους υπαλλήλους, επί της ουσίας θα "μείνει" απλή συμμετοχή, καθώς θα επιλεγεί τελικά ο "παλιός". 7. Ως πολυετές αιρετό μέλος Υπηρεσιακού Συμβουλίου ΟΤΑ Α'β, εκτιμώ ότι λόγω "πολυπλοκότητας" του νέου νόμου, πολύ δύσκολα θα "αφομοιωθεί" σύντομα από τα μέλη των Υ.Σ. και προτείνω στους υπαλλήλους να "κλείσουν" από τώρα δικηγόρο και δικάσιμο στο Διοικητικό Εφετείο (σε σημείο που με κάνει να αναρωτηθώ μήπως αυτός είναι ο σκοπός). ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Ούτε "κυριαρχία" της προϋπηρεσίας είναι σωστή, ούτε η "υπερβολική" σε ορισμένα σημεία, μοριοδότηση του Ν.3839/10. Ο Ν.3584/07 (ή ο Ν.3528/07) ήταν τελικά σε πιο σωστή βάση και κατά την γνώμη μου, με πιο "ισομερασμένους" συντελεστές βαρύτητας. Η αποβιώσασα κ. Ελένη Μακροπούλου (τέως Δ/ντρια του ΥΠΕΣ και από τους συντάκτες του Ν.3584/07) η οποία υπήρξε πολύτιμη "δασκάλα" για πολλούς από εμάς, μάλλον θα "χαμογελά" δικαιωμένη (για όσους είχαν την τύχη να την γνωρίσουν θα καταλάβουν τι θα πει "χαμογελά").