• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΑ' | 10 Ιουλίου 2015, 12:20

    Συμφωνώ κατ'αρχήν ότι στην εποχή που ζούμε δεν είναι δυνατόν να γίνεται η αξιολόγηση με τη χρήση εντύπων και όχι ηλεκτρονικά!! Αυτό θα έπρεπε να ήταν πρωταρχικό μέλλημα του Υπουργείου. Περαιτέρω, η αξιολόγηση των υπαλλήλων βάσει γενικών και αόριστων κριτηρίων είναι απαράδεκτη. Επιτέλους καταλάβετε ότι τα κριτηρία αξιολόγησης πρέπει να είναι βάσει της θέσης που καταλαμβάνει κάθε υπάλληλος σε συνδυασμό με τη στοχοθεσία που θα του έχει τεθεί. Όλα σχεδόν τα συστήματα της Ευρώπης αυτό κάνουν. Εμείς έχουμε μείνει ακόμα στα παραδοσιακά μοντέλα αξιολόγησης. Επίσης, η βαθμολογία 1-10 τι σημαίνει (πόσο σημαντική είναι) για τον κάθε αξιολογητή; Ένας προϊστάμενος μπορεί να είναι γενικά αυστηρός και ένας άλλος το αντίθετο. Εδώ δημιουργείται το πρόβλημα της "σημαντικότητας" γι' αυτό θα πρέπει η αξιολόγηση ενός κριτηρίου να στηρίζεται σε κλίμακες συμπεριφοράς. Για κάθε δηλαδή βαθμολογία να περιγράφεται σαφώς η συμπεριφορά εκείνη που την αιτιολογεί. Έτσι όλοι θα βαθμολογούν με την ίδια βάση και θα είναι δυνατή η συγκρισιμότητα. Τέλος, τι σημαίνει το κριτήριο "επικοινωνία με συναδέλφους";; Δηλαδή κάποιος που δεν είνια επικοινωνιακός αλλά στη δουλειά του είναι αψογος θα πρέπει να βαθμολογηθεί αρνητικά; Δηλαδή στη συγκεκριμένη περίπτωση προσπαθούμε να αλλάξουμε προσωπικότητες και χαρακτήρες ή αυτό που επιθυμούμε είναι η βελτίωση της αποτελεσματικότητας της ΔΔ;;