• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΡΙΣΤΙΝΑ' | 10 Ιουλίου 2015, 19:10

    ΕΝΑ ΚΥΡΙΩΣ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΜΗ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΒΑΣΙΚΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΣΠΟΥΔΩΝ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ Η ΚΑΤΟΧΗ ΠΤΥΧΙΟΥ Η ΟΧΙ. ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΟΧΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ ΕΙΤΕ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ "ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΑΤΙΚΟ". ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΣΤΟΥΣ ΠΕ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΕ (ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕς ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΤΙΜΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΧΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΠΙΣΩ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΚΑΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΕ.ΑΥΤΟ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΑΓΚΩΝΙΣΜΟ ΑΞΙΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΕΠΙ ΠΟΛΛΑ ΕΤΗ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΔΙΟΡΙΣΤΗΚΑΝ ΜΕ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΣΕ ΩΡΙΜΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΙΣΚΩ ΠΟΛΥ ΟΠΙΣΘΟΔΡΟΜΙΚΟ, ΔΕΝ ΣΥΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΜΕΤΟ ΑΝΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗς ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΑΝ ΕΝΑ ΑΤΟΥ, ΣΑΝ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΠΙΜΕΤΡΗΣΗ Η ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ. (ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΕΝ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟ;) ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΑΝ ΕΠΕΛΕΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ/ΤΜΗΜ/ΡΧΗΣ ΑΠΟ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΑ ΤΟ 2010 ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙς. ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΛΛΟΙ ΑΞΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΑΙΤΗΣΗ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΟΙ ΤΕΛΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙς ΜΕ ΤΟ ν. 3839/10 ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ. Η ΘΗΤΕΙΑ ΟΜΩΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΤΟΤΕ ΠΑΡΑΤΑΘΗΚΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ ΜΕ ΤΟΝ 4024/2014 ΕΝΩ ΤΟΥς ΔΟΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΓΕΝΝΑΙΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟΝ 4275/15. ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΞ΄ΑΥΤΩΝ ΠΡΟΗΧΘΗΣΑΝ ΔΙΟΤΙ ΚΑΛΥΠΤΑΝ ΘΕΣΗ ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΗ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΕΝΩ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΕΓΙΝΑΝ ΤΜΗΜΑΤΑΡΧΕΣ (ΟΙ ΔΕ ΥΠΕΡΚΕΡΑΣΑΝ ΠΕ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ) ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ. ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ, ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΣΕ ΘΕΣΗ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥ (Ο ΟΠΟΙΑ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ Η ΑΛΛΑ ΙΔΙΟΤΕΛΗ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ) ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΗΧΘΗΣΑΝ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ, ΜΕΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΗ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΝΑΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΝΙΩΘΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ ΤΟΥ ΠΙΟ ΠΡΟΣΟΝΤΟΥΧΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ ΤΟΥ ΣΤΗ ΡΑΧΗ ΤΟΥ, ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ!!! ΘΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΒΑΘΜΟ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΘΕΣΗ. ΚΑΙΡΟΣ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΝΑ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΜΟΝΙΜΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙς ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΣΕΙΣ.ΤΟ ΑΡΘΡΟ 87 ΤΟ ΚΡΑΤΗΣΑΤΕ ΙΔΙΟ (ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΑΔΙΣΜΑ ΒΑΘΜΩΝ) ΚΑΙ Ο ΑΡΧΑΙΟΤΕΡΟΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΝΕΙ(ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΕ), ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΡΟΑΓΕΤΑΙ ΚΙΟΛΑΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ Ή ΜΟΝΙΜΑ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΜΠΟΝΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΑΧΘΕΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ. ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΟΥΝ ΟΙ ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΔΙΑΙΩΝΙΣΤΟΥΝ. ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΘΑ ΤΟΛΜΗΣΩ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΤΕ- ΔΙΕΥΘΥΝΤΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΑΥΞΗΜΕΝΑ ΤΥΠΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ, ΤΟ ΟΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΥΗΡΕΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΔΙΚΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ. ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΩΣ, ΤΟΝΙΖΩ ΟΤΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΔΟΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ (ΕΚΤΟΣ ΑΠΌ ΤΙΣ ΣΔΟΕ ΙΣΩΣ) ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΙΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟΤΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΟΤΙ Η ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΧΕΙ ΑΣΚΗΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΡΙΜΟΔΟΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΗΔΗ ΑΣΚΟΥΝΤΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ;ΜΟΝΟ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΟΤΙ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΗΤΑΝ ΑΠΑΘΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Ή ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΤΙ ΤΟΣΟ ΚΡΑΥΓΑΛΕΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΓΑΛΟΥΝ ΣΤΑ ΜΜΕ;