• Σχόλιο του χρήστη 'petros' | 10 Ιουλίου 2015, 20:24

    Είναι τουλάχιστον προκλητικό το ίδιο υπουργείο ενώ ευαγγελίζεται την ισότητα και την αξιοκρατία και έναν νέο τρόπο επιλογής προισταμένων να πράττει ακριβώς το αντίθετο. Σχεδόν όλοι οι προηγούμενοι γράφοντες πολύ σωστά και εύστοχα επεσήμαναν τα τραγικά λάθη του νομοσχεδίου που οδηγούν στην απαξίωσή του πριν καν την εφρμογή του και εξηγώ 1. πολύ σωστή η παρατήρηση ότι τα μόρια που δίνονται στο χρόνο προυπηρεσίας είναι τραγικά πολλά, σε σημείο που κάποιος που δεν έχει κανένα μα κανένα προσόν και έχει τελειώσει κάποιο λύκειο και με βαθμό 12 να έχει περισσότερα μόρια και να καλύπτει διδακτορικά, μεταπτυχιακά, γλώσσες, επιμορφώσεις και άλλα πολλά. Είναι δυνατόν; μάλλον στην ελλάδα είναι. πρόταση: να μοριοδοτούνται για προυπηρεσία μόνο έως 20 χρόνια υπηρεσίας. Είναι απλό και δίκαιο 2. είναι αφόρητα άδικο ένα μεταπτυχιακό να έχει 80 μόρια και ένα διδακτορικό 200. είναι δυσανάλογη η διαφορά και μάλλον όποιος το πρότεινε δε γνωρίζει τίποτα απο αυτές τις σπουδές πρόταση: διδακτορικό 200 και μεταπτυχιακό 140 ( για όσα είναι άνω του ενός έτους 1,5 ή 2) και 120 για τα μονοετής διάρκειας. ας γίνει επιτέλους και αυτή η διαφοροποίηση, είναι δίκαιη. 3. είναι τραγικό να μην μοριοδοτοτούνται οι βασικοί τίτλοι (εφόσον λέει αποτελεί τυπικό προσόν του κλάδου που απαιτείται ) μα καλά αξιότιμοι κύριοι εδώ συντελείται κάτι πρωτοφανές και έτσι παραβιάζεται η βασική συνταγματική αρχή της ισότητας και της αξιοκρατίας διότι αντιμετωπίζονται "όμοια" δύο "ανόμοια" πράγματα και επίσης "ίσα" δύο "άνισα" πράγματα αφού δεν μοριοδοτείται τα απολυτήριο λυκείου και δεν μοριοδοτείαι και το πτυχίο πανεπιστημίου με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζοτναι ίσα και να παίρνουν 0 μόρια. 0 μόρια το απολυτήριο λυκείου 0 και το πτυχίο πανεπιστημίου δηλαδή ένς που τελείωσε πανεπιστήμιο εξισώνεται με έναν συνάδελφο που τελείωσε πανεπιστήμιο απορώ ποιός το σκέφτηκε και δίνει με αυτόν τον τρόπο τόσο μεγάλο προβάδισμα σε όσους δενέχουν κανένα προσόν και έχουν μόνο ένα απολυτήριο λυκείου. Γιατί κύριοι τους πριμοδοτείται τόσο πολύ; με ποιό σκεπτικό; νομίζω ότι ο υπουργός δεν είναι ενήμερος για αυτά τα τερατουργήματα διότι δε νομίζω να έπεφτε σε τέτοια παγίδα. πρόταση: ότι ίσχυε και πρίν, δηλαδή ο βαθμός του απολυτηρίου λυκείου επί 6 και ο βαθμός του πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ επί 25, διότι έτσι ήταν δίκαιο. 4. πως είναι δυνατόν να μη δίνεται μόρια στο βασικό τίτλο όταν αποτελεί όπως λέτε τυπικό προσόν και να μοριοδοτείται το δεύτερο τίτλο; δηλαδή μοριοδοτείται ξανά τίτλο του ίδιου επιπέδου ενώ δεν μοριοδοτείται τον πρώτο; νομίζω ότι εδώ η σκέψη ξεπερνάει την "αστοχία" και το "λάθος" αλλά ίσως πρέπει να γίνει λόγος για "εσκεμένη ενέργεια" μοριοδότησης συγκεκριμένων ατόμων. Πρέπει να το σκεφτείτε ξανά νομίζω ότικαι αυτό είναι παράλογο. πρόταση: ο δευτερος τίτλος δεν μοριοδοτείται εφόσον είναι της ίδιας εκπαιδευτικής βαθμίδας 5. οι ξένες γώσσες μοριοδοτούνται ελάχιστα και ιδίως η δεύτερη γλώσσας χωρών της Ε.Ε. "πέφτει" σε μόρια αρκετά χαμηλά. θα πρέπει να δοθεί προσοχή, διότι είναι αδικία. πρόταση: αύξηση των μορίων που δίνονται τόσο στην πρώτη ξένη γλώσσα όσο και στην δεύτερη των χωρών της Ε.Ε. 6. Στέλνεται στον κεάδα όλες τις παλιές εκθέσεις αξιολόγησης και έτσι τους σωστούς και τυπικούς υπαλλήλους τους μειώνεται και δεν αναγνωρίζεται τις προσπάθειές τους ενώ επιβραβεύεται όσους δεν έκαναν τίποτα τόσα χρόνια. Δηλαδή μπορεί να έρθει και ένας άλλος υπουργός μιας άλλης κυβέρνησης και να απαξιώσει και αυτές τις εκθέσεις και να πει και εμείς δεναναγνωρίζουμε όσες έγιναν μετα το 2014 και πάει λέγοντας. Μα καλά αυτό είναι δημόσια διοίκηση; δε λαμβάνω υπόψη μου ότι έκαναν οι προηγούμενοι λες καιέφταιγαν οι υπάλληλοι; ότι ίσχυε αυτό εφαρμοζόταν πρόταση: να μελετηθεί η περίπτωση να αξιολογούνται και οι άλλες εκθέσεις των υπαλλήλων που τόσα χρόνια προσπαθούσαν και προσέφεραν. 7. κακώς άλλαξε η πρόβλεψη για τις θέσεις προισταμένων επιπέδου τμήματος όπου προβλεπόταν 6 χρόνια υπηρεσίας αλλά σε θέση του κλάδου της θέσης που ήταν προς πλήρωση πρόταση: να επανέλθη η ρύθμιση 8. νομίζω ότι στις θέσεις διευθυντών ή και υποδιευθυντών τα 12 χρόνια υπηρεσία σε θέση του ιδίου κλάδου είναι υπερβολικό. Τα 8 χρόνια σε θέση του ιδίου κλάδου (και ένα έτος σε θέση προισταμένου ) είναι αρκετά γιαμ ια τέτοια θέση. 9. τι έγινε κύριοι με τις ειδικές δραστηριότητες; τόσο πολύ τις φοβούνται κάποιοι; δυστυχώς δεν υπάρχει πουθενά πρόβλεψη για μοριοδότηση ειδικών δραστηριοτήτων (εκδόσεις βιβλίων, αρθρογραφία σε ΜΜΕ, αρθρογραφία σε επιστημονικά περιοδικά, πανεπιστημιακές μελέτες, προτάσεις κλπ) δηλαδή κάποιος ειδικός επιστήμονας διώκεται; τον απορίπτεται; και αυτό λέγεται εκσυγχρονισμός της δημόσιας διοίκησης; με την μοριοδότηση όσων δεν έχουν κανένα προσόν, παρά μόνο χρόνια υπηρεσίας; με τη μη μοριοδότηση ειδικών δραστηριοτήτων; μα καλά τι ακριβώς γίνεται εδώ1; μάλλον κάποιοι πρέπει να μας τα εξηγήσουν αυτά διότι αρκετοί όπως βλέπω που γράφουν εδώ μέσα αδυνατούν να τα κατανοήσουν. 10. αλήθεια τί γίνεται με όσες προσκλήσεις και διαδικασίες για επιλογές είναι σε εξέλιξη; για τα τοποθετήσεις προισταμένων κατα το μεταβατικό στάδιο,έως την τοποθέτηση προισταμένων σύμφωνα με το νέο νόμο; υπάρχουν ανα την ελλάδα σε εξέλιξη διαδικασίες επιλογής για τα μεταβατικά στάδια, με αποφάσεις υπουργών και με προσκλήσεις απο τα υπηρεσιακά συμβούλια και αυτή τη στιγμή γίνεται μοριοδότηση. πρόταση: αν και είναι για το μεταβατικό στάδιο, εφόσον έγινε προκήρυξη απο τα αρμόδια όργανα και με αποφάσεις των αρμόδιων υπουργών, και έχουν πάει στα υπηρεσιακά συμβούλια για μοριοδότηση, αυτές οι διαδικασίες να συνεχιστούν. Είναι και οι μόνες που γίνονται με αξιοκρατικά κριτήρια εδώ και χρόνια. Η διοίκηση έχει συνέχεια και δεν μπορεί να διακόπτεται κάθε λίγο. Έχουν να γίνουν κρίσεις απο το 2009. κάθε λίγο ξεκινάει κάτι και με διάφορες αφορμές σταματάει.Φτάνει πια κύριοι. σας ευχαριστώ πολύ και ελπίζω να ληφθούν υπόψη οι παρατηρήσεις όλων μας.