• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης Χ.' | 11 Ιουλίου 2015, 08:49

    Ερώτημα 1 "Η πιστοποιημένη από το ΕΚΔΔΑ επιμόρφωση" Γιατί να μην προσμετρώνται τα πιστοποιημένα προγράμματα Πανεπιστημίων και Τεχνολογικών Ιδρυμάτων¨όπως με το προηγούμενο πλαίσιο ? Ερώτημα 2 "Σωστή η μη μοριοδότηση της βαθμολόγησης του βαθμού πτυχίου - βλέπε βαθμοί πτυχίων Βουλγαρίας - Ιταλίας και περιφερειακών Πανεπιστημίων" ωστόσο έχω ένασταση για την χαμηλή βαθμολόγηση των μεταπτυχιακών, γλωσσών και επίσης του δεύτερου τίτλου πτυχίου ή μεταπτυχιακού. Ανισοβαρής και υπέρμετρη επίσης η μοριοδότηση του διδακτορικού σε σχέση με μεταπτυχιακό μαστερ. Επίσης η συμμετοχή σε ομάδες εργασίας, δημοσιέυσεις παρουσιάσεις σε συνέδρια ήταν θετικό βήμα γιατί ενεργοποιούσε τους υπαλλήλους (τουλάχιστον στην τοπική αυτοδιοίκηση). Γιατί να μην υπάρχει και τώρα ως κριτήριο Γενικά το νομοσχέδιο ενώ έχει καλές προθέσεις ξεφέυγει και το κρίνω σε μεγάλο βαθμό αρνητικά και μη υλοποιήσιμο. Η εφαρμογή του νόμου Ραγκούση νομίζω οτι είναι πιό σωστότερο βήμα σε όλα τα στάδια του (αν και έχω ενστάσεις και κακή προσωπική εμπειρία από συνέντευξη)