• Σχόλιο του χρήστη 'Stam' | 13 Ιουλίου 2015, 09:14

    Παρατηρήσεις: Άρθρο 85 4 α Τα Τυπικά – Εκπαιδευτικά προσόντα: Δεν νομίζω ότι θα πρέπει να υπάρχει αντίρρηση να δύνανται να επιλέγουν σε θέσεις ευθύνης και υπάλληλοι ΤΕ, αλλά θα πρέπει να υπάρχει διαφοροποίηση ως προς τον τίτλο (ΤΕΙ ή ΑΕΙ) με την αντίστοιχη μοριοδότηση. Επίσης θα πρέπει να υπάρχει διαφοροποίηση και ανάλογα με τα έτη σπουδών για την λήψη του βασικού πτυχίου, 4ετους με 5ετους φοίτησης με την αντίστοιχη μοριοδότηση. Για τον βασικό τίτλο σπουδών θα πρέπει να επανέλθει η μοριοδότηση του βαθμού πτυχίου, λαμβάνοντας μέχρι και το δεύτερο δεκαδικό ψηφίο αυτής. Σύμφωνα με τα ανωτέρω θα πρέπει να αλλάζει το εδάφιο «….Ο βασικός τίτλος σπουδών δεν μοριοδοτείται, εφόσον αποτελεί τυπικό προσόν του κλάδου που απαιτείται για την επιλογή προϊσταμένων….» Αναφορικά με το εδάφιο «….Ο μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών, ετήσιας τουλάχιστον διάρκειας, με 80 μόρια και ο δεύτερος μεταπτυχιακός τίτλος με 50 μόρια…» θα πρέπει να γίνει σαφής διαχωρισμός και αντίστοιχη μοριοδότηση στα Μονοετή και Διετή προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών. «…Η επιτυχής αποφοίτηση από την Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης…» θα πρέπει να μοριοδοτείται περισσότερο γιατί είναι άδικο για τους Αποφοίτους της Σχολής και υποβαθμίζει το θεσμικό της ρόλο στη δημιουργία στελεχών της Δημόσιας Διοίκησης. β. Η Εργασιακή – Διοικητική Εμπειρία: «… Ο χρόνος υπηρεσίας: μέχρι 450 μόρια και συγκεκριμένα για κάθε έτος υπηρεσίας 15 μόρια με ανώτατο όριο τα 30 έτη. Χρόνος υπηρεσίας μεγαλύτερος του εξαμήνου λογίζεται ως πλήρες έτος…» θα πρέπει να επανέλθει στα 10 μόρια ανά έτος με σκοπό να μην προικοδοτεί τους υπαλλήλους παλαιάς κοπής λόγω παλαιότητας, αλλά να δίνει την ευκαιρία και σε νέα Στελέχη με υψηλά τυπικά προσόντα, και ίσως με πολυετή προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα να ανελιχθούν κατά την διάρκεια της παραγωγικής τους θητείας που έχουν όρεξη να προσφέρουν (αναφέρομαι σε Υπαλλήλους με 8 έως 15 χρόνια προϋπηρεσίας στο Δημόσιο και άλλα τόσα προηγουμένως στον Ιδιωτικό Τομέα) δ. Δομημένη Συνέντευξη 8. «….Για τη βαθμολογία του κριτηρίου της πιστοποιημένης επιμόρφωσης που προβλέπεται λαμβάνεται υπόψη η επιμόρφωση της τελευταίας εικοσαετίας…», θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη από τότε που άρχισε (15-5-2009) η διαδικασία της πιστοποιημένης από το ΕΚΔΔΑ επιμόρφωσης και για μια εικοσαετία Τέλος, σύμφωνα με το άρθρο 84, παρ. 7 αναφέρεται: «…Με τους οργανισμούς των οικείων υπηρεσιών καθορίζονται οι κλάδοι ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ, των οποίων οι υπάλληλοι κρίνονται για την κατάληψη θέσεων προϊσταμένων των κατά περίπτωση οργανικών μονάδων…». Θα πρέπει να συμπληρωθεί η σχετική παράγραφος: «…Υπάλληλος που κατέχει το βασικό τίτλο σπουδών, ο οποίος αποτελεί το τυπικό προσόν του κλάδου, του οποίου οι υπάλληλοι προβλέπεται από τις οικίες οργανικές διατάξεις να προΐστανται στην προκηρυσσόμενη θέση, δύναται να συμμετέχει στη διαδικασία επιλογής ανεξαρτήτως του κλάδου στον οποίο ανήκει.…». Η προαναφερθείσα παράγραφος αναφέρεται στο με Α.Π. ΔΙΔΑΔ/Φ.35.40/2057/ οικ.30264/24-11-2014 (ΑΔΑ:77ΗΨΧ-ΔΘΝ). Με εκτίμηση