• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΨΑΛΤΟΠΟΥΛΟΥ' | 13 Ιουλίου 2015, 10:44

    Πρέπει οι αξιολογητές για τους απλούς υπαλλήλους, προίσταμένους Τμημάτων και Προϊσταμένους Διευθύνσεων να είναι τουλάχιστον δύο. Ο πρώτος αξιολογητής ο άμεσος Προϊστάμενος. Ο δεύτερος ο ιεραρχικά επόμενος Προϊστάμενος. Για την αξιολόγηση Προϊσταμένων Γενικών Δ/νσεων προτείνεται να υπάρξει και δεύτερος αξιολογητής, ανώτερο στέλεχος του ΕΚΔΔ. Ομοίως, στις περιπτώσεις: "Γενικός ή Ειδικός Γραμματέας ή ο Συντονιστής Αποκεντρωμένης Διοίκησης προκειμένου για αυτοτελείς υπηρεσιακές μονάδες αποκεντρωμένων ή αυτοτελών δημοσίων υπηρεσιών ή Ν.Π.Δ.Δ., το μονομελές όργανο διοίκησης και, αν δεν υπάρχει, ο πρόεδρος του συλλογικού οργάνου διοίκησης, συντάσσουν εκθέσεις αξιολόγησης για τους προϊσταμένους οργανικών μονάδων που υπάγονται απευθείας σε αυτούς και για τους υπαλλήλους που υπηρετούν στο γραφείο τους ή υπάγονται σε αυτούς". Την δεύτερη αξιολόγηση να την έχει υπάλληλος του ΕΚΔΔ. Η συμμετοχή των πολιτών στην κρίση υπαλλήλων, τουλάχιστον μέχρι το επίπεδο του Προϊσταμένου Δ/νσης, θα μπορούσε να αποτυπωθεί στα κριτήρια αξιολόγησης. Είναι γεγονός, ότι τόσο η κατάσταση στις υπηρεσίες, όσο και η υπάρχουσα νοοτροπία δεν μπορεί ειδικά στην πρώτη εφαρμογή του νόμου να εγγυηθεί μία ουσιαστική, πραγματική και δίκαιη κρίση. Ειδικά δε, όταν ουδέποτε ΕΧΕΙ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΚΑΙ Η ΣΤΟΧΟΘΕΣΙΑ ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ, ενώ καλούνται σε ένα σαθρό περιβάλλον να αποδείξουν οι υπάλληλοι την αξία τους. Οι παλαιοκομματικοί μηχανισμοί λειτουργούν ακόμα και ειδικά για στις μεταθέσεις και αναπληρώσεις των θέσεων ευθύνης. Το γεγονός αυτό μαζί με τις πελατειακές σχέσεις εγκαθίδρυσαν μία διοικητική νοοτροπία και πρακτική που δεν έχει απολύτως καμία σχέση με τη σύγχρονη διοίκηση οργανισμών, στην οποία εντάσσεται μία ουσιαστική και δίκαιη αξιολόγηση υπαλλήλων. Ίσως μία μεταβατική εφαρμογή της αξιολόγησης να είναι απαραίτητη και να συμμετάσχουν σε αυτήν με κάποιο τρόπο ως αντικειμενικοί παρατηρητές υψηλόβαθμα στελέχη του ΕΚΔΔ.