• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Σ.' | 13 Ιουλίου 2015, 12:18

    Είναι δυνατόν εν έτει 2015, με πληθώρα νέων ανθρώπων πτυχιούχων και με πάμπολλα προσόντα για την απόκτηση των οποίων έχουμε διαθέσει κόπο, χρόνο και χρήμα να επιλέγονται ακόμη για προιστάμενοι Τμημάτων ή αυτοτελών γραφείων αποφοιτοι Λυκείου ΔΕ που φυσικά δεν μπήκαν με αξιοκρατικές διαδικασίες στο δημόσιο και έχουν σαν προσόν μόνο την απόκτηση προυπηρεσίας που τους χαρίστηκε έναντι όλων των άλλων που παλεύουμε εσαεί για την απόκτηση γνώσεων που θα μας κάνουν καλύτερους γνώστες των αντικειμένων μας? (ΆΡΘΡΟ 12)εαν επιμείνετε στους ΔΕ δημοσίους υπαλλήλους, ναι αλλά μόνο αυτούς που εχουν προσληφθεί με διαδικασίες ΑΣΕΠ. Και επιτέλους γιατί δεν αναφέρετε κανένας και δεν διαχωρίζει αυτού του είδους την πρόσληψη? είμαστε όλοι ίδιοι και όμοιοι? Ποιό είναι το κίνητρο για να προσπαθήσει ο υπάλληλος να αποκτήσει πρόσθετα προσόντα? ας επιλεγούν τότε ως προιστάμενοι αυτοί που δεν δπαπάνησαν ούτε μια εργατοώρα για την παρακολούθηση ενός σεμιναρίου, που θα τους άνοιγε νέους ορίζοντες στην εργασία τους και θα τους ανανέωνε. β)Όσον αφορά τα μεταπτυχιακά που δεν έχουν χαρακτηριστεί ως σχετικά-συναφή με τη θέση εργασίας, υπάρχει καμία πρόνοια? γ) η καλή γνώση της ξένης γλώσας δεν μοριοδοτείται, τα σεμινάρια το ίδιο, η επιμόρφωση το ίδιο, μπορεί κανείς να μας διαβεβαιώσει ότι πρόκειται για δίκαιη κρίση?