• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑ' | 13 Ιουλίου 2015, 13:53

    Σύμφωνώ απολύτως με τα ανωτέρω σχόλια του Πέτρου Χ.Προσθέτω ότι 1) Βασική προϋπόθεση της αξιολόγησης είναι η σαφής περιγραφή θέσεων και καθηκόντων και οι χάρτες διαδικασιών/ λειτουργιών των Υπηρεσιών 2) Ενίσχυση του συτήματος στοχοθεσίας με ποιοτικές παραμέτρους σε συγκεκριμένες διαδικασίες (όχι μόνο πόσες διεκπαιρώσεις κάνεις , αλλά και πώς διεκπεραιώνεις) 3) Εισαγωγή σύστήματος γραπτών εξετάσεων, το οποίο συστηματικά αποφεύγεται, ενώ αντίθετα καλλιεργείται η εμμονή σε αμφιλεγόμενου τύπου συνεντεύξεις. 3) Ερώτηση 1 :Σύμφωνα με τις μεταβατικές διατάξεις του άρθρου 14 του παρόντος νομοσχεδίου ( παρ.4) "Κατά την πρώτη εφαρμογή του συστήματος επιλογής προϊσταμένων σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος, λαμβάνονται υπόψη για τις θέσεις προϊσταμένων επιπέδου διεύθυνσης και τμήματος αποκλειστικά οι εκθέσεις αξιολόγησης έτους 2014 που έχουν συνταχθεί σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος" . Δηλαδή, οι δημόσιοι υπάλληλοι θα αξιολογηθούν αναδρομικά για το έτος 2014 , στη βάση ενός συστήματος, για το οποίο έλαβαν γνώση στα μέσα του 2015? 4) Ερώτηση 2:"Έως την επιλογή προϊσταμένων οργανικών μονάδων σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος νόμου ή ειδικών διατάξεων, καθήκοντα προϊσταμένων εξακολουθούν να ασκούν οι κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου προϊστάμενοι.Ειδικά, στις θέσεις προϊσταμένων οργανικών μονάδων, οι οποίες πληρώθηκαν κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 5 του ν.4275/2014, χωρίς προηγούμενη απόφαση Υπηρεσιακού Συμβουλίου, αντί των υπηρετούντων προϊσταμένων μπορεί να τοποθετούνται με απόφαση του οικείου Υπουργού ή μονοπρόσωπου οργάνου διοίκησης υπάλληλοι μεταξύ α) όσων ασκούσαν καθήκοντα προϊσταμένου αντίστοιχου επιπέδου κατόπιν επιλογής από το αρμόδιο συμβούλιο κατά το χρόνο ανάθεσης, και β) όσων υπηρετούν στον οικείο φορέα και ασκούν καθήκοντα προϊσταμένου αντίστοιχου επιπέδου κατά την ημερομηνία έναρξης ισχύος του παρόντος ή έχουν τα τυπικά προσόντα να κατέχουν παρόμοια θέση βάσει των διατάξεων του παρόντος. Σε κάθε περίπτωση οι ανωτέρω θα πρέπει να ανήκουν στον κλάδο του οποίου οι υπάλληλοι προβλέπεται από τις οικείες οργανικές διατάξεις να προΐστανται στη συγκεκριμένη θέση δ)Οι ανωτέρω τοποθετήσεις προϊσταμένων κατά την περίπτωση β και γ΄ λήγουν αυτοδικαίως με την επιλογή και τοποθέτηση προϊσταμένων σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος νόμου" Σύμφωνα με τις διατάξεις αυτές ( άρθρο 14 ) το όλο σύστημα της πρώτης αξιολόγησης θα το "τρέξουν" και πάλι άτομα στα οποία μπορεί να έχουν ανατεθεί, αυθαίρετα και χωρίς συγκεκριμένα κριτήρια??!!!! Ευχαριστώ.