• Σχόλιο του χρήστη 'Γεωργιάδου Κρυσταλλένια' | 13 Ιουλίου 2015, 21:03

    Βασικές επισημάνσεις στο Νομοσχέδιο για την αξιολόγηση δημοσίων υπαλλήλων και την επιλογή Προϊσταμένων. Αρθρο 84. Προϊστάμενοι οργανικών μονάδων. Στην αναφορά που γίνεται στις παραγράφους 1,2,3 «….κατηγορίας ΠΕ ή ΤΕ» θα πρέπει να αντικατασταθεί με «… κατηγορίας ΠΕ και ελλείψει αυτών ΤΕ». Δεν μπορεί να ισοπεδώνεται η διαφορά μεταξύ ΑΕΙ και ΤΕΙ. Δεν μπορεί η πενταετής φοίτηση με πάνω από 60 εξαμηνιαία μαθήματα μεγάλης δυσκολίας να εξισώνεται με την τριετή ή τετραετή τεχνολογική εκπαίδευση που περιέχει μαθήματα ήσσονος βαρύτητας. Εν τοιαύτη περιπτώσει, γιατί μοριοδοτείται ένα μεταπτυχιακό ενός έτους με τέσσερα εξαμηνιαία μαθήματα, με 80 μόρια, όταν μάλιστα πληροφορούμεθα από δημοσιεύματα εφημερίδων ότι πολλά από τα διδακτορικά ή μεταπτυχιακά, που χρησιμοποιήθηκαν στη μοριοδότηση δεν προήλθαν από φοίτηση ή παρακολούθηση των αντίστοιχων σχολών που τα χορήγησαν, άρα ήταν «εικονικά». Αρθρο 85. Κριτήρια και διαδικασία επιλογής προϊσταμένων α. Τα τυπικά- Εκπαιδευτικά προσόντα μοριοδοτούνται ως εξής: Ο βασικός τίτλος σπουδών δεν μοριοδοτείται. Δεν είναι δυνατόν να μην λαμβάνεται υπόψη ο βαθμός πτυχίου. Θέτω το ερώτημα: Είναι ίσων προσόντων το άτομο με μέσο όρο πτυχίου 5,00, όταν αυτός ο βαθμός προκύπτει από 60 τουλάχιστον εξαμινιαία μαθήματα πολύ αυξημένης δυσκολίας (π.χ. Δίπλωμα Πολυτεχνείου), με άλλο άτομο που έχει μέσο όρο π.χ. 7,00? Τα εφόδια του δευτέρου είναι πολύ αυξημένα σε σχέση με τον πρώτο. Δεν μπορεί να μηδενίζεται αυτή η διαφορά με το να μη συνυπολογίζεται ο βαθμός του πτυχίου. β. Η εργασιακή – Διοικητική εμπειρία μοριοδοτείται ως εξής: Σε περίπτωση άσκησης καθηκόντων ευθύνης χωρίς επιλογή από το αρμόδιο συμβούλιο προσμετράται μόνο το μισό των ανωτέρω μορίων. Όταν τα αρμόδια συμβούλια έχουν να προχωρήσουν στην διαδικασία επιλογής από το Μάρτιο του 2011 και όταν μετά από τη μαζική αποχώρηση των δημοσίων υπαλλήλων στο τέλος του 2011 με το καθεστώς της « μνημονιακής Εφεδρείας», αναπληρώθηκαν οι θέσεις με άλλους υπαλλήλους, μπορεί να θεωρηθεί ότι αυτοί οι υπάλληλοι υπολείπονται στην άσκηση καθηκόντων έναντι των υπολοίπων που επιλέγησαν από συμβούλια (ελάχιστοι σήμερα πλέον)? Και αν αυτή είναι η άποψη των συντασσόντων το νομοσχέδιο, γιατί καθυστερεί τόσα χρόνια η διαδικασία? Οι α/α προϊστάμενοι καλούνται να αντιμετωπίσουν τα ίδια υπηρεσιακά θέματα, να επιλύσουν τα ίδια προβλήματα εδώ και τέσσερα τουλάχιστον χρόνια! Αρα είναι άδικο να μη μοριοδοτούνται με τον ίδιο τρόπο. Γεωργιάδου Κρυσταλλένια Προϊσταμένη Τμήματος Προσωρινής Στέγασης & Εκτέλεσης Εργων ΥΑΣΒΕ ΠΕ Πολιτικός Μηχανικός με β’ βαθμό