• Σχόλιο του χρήστη 'Σπυρίδων Μουρτάς' | 12 Νοεμβρίου 2009, 12:58

    Το test δεξιοτήτων ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ. Δεν υπάρχει κανένας που μπορεί να εγγυηθεί σε απόλυτο βαθμό το αδιάβλητο των θεμάτων. Κάποιοι θα αποκτούν ή πιθανών να αποκτούν τα θέματα. Η πιθανότητα και μόνο το καθιστά ως το πλέον ακατάλληλο κριτήριο επιλογής υποψηφίων. ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΕΓΕΙΡΟΥΝ ΥΠΟΨΙΕΣ ΔΕ ΧΩΡΟΥΝ ΣΕ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΑ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΕΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. Επιπλέον αντί να ενισχύεται η εργασία θα ενισχύεται η φροντιστηριακή παιδεία - παραπαιδεία. Το κράτος δεν χρειάζεται να οδηγήσει περισσότερους νέους στα φροντιστήρια (ήδη είναι αρκετοί). Οφείλει να τους οδηγήσει στην εργασία. Τέλος ο συντελεστής βαθμολόγησης με x4 θα καθορίζει την εισαγωγή κάποιου στο δημόσιο μόνο από μία εξέταση, αφού ουσιαστικά θα εκμηδενίζονται τα υπόλοιπα προσόντα του. Μία ημέρα εξέτασης δεν μπορεί να εκμηδενίζει εκπαίδευση και μόρφωση πολλών ετών, όταν μάλιστα υπάρχουν αμφιβολίες για το αδιάβλητο των θεμάτων. Ομοίως με το test δεξιοτήτων θα μπορεί κάποιος να πάρει 400 μόρια, ενώ 400 μόρια λαμβάνει ο κάτοχος ενός διδακτορικού και 408 μόρια θα λαμβάνει ο εργαζόμενος επί 5 έτη?!! Με την διάταξη αυτή δεν πριμοδοτείται την εργασία, αλλά την παραπαιδεία. Η σαφής όμως αιτία για την κατάργηση του test δεξιοτήτων είναι η εξής: ΤΟ ΝΕΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΩΡΕΙ ΑΜΦΙΣΒΙΤΙΣΗΣ (ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ) ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ. Είναι άλλο εάν συμφωνώ με τα μόρια που λαμβάνει ο υποψήφιος για ένα προσόν του και άλλο εάν υπάρχει θέμα αξιοκρατίας. Το δεύτερο δεν έχει πλέον θέση.