• Σχόλιο του χρήστη 'Α.Α.Κ.' | 14 Ιουλίου 2015, 12:10

    Περισσότερα μόρια στα συναφή μεταπτυχιακά διετούς διάρκειας. Να μοριοδοτείται το πτυχίο βάση του βαθμού. Συναφή πτυχία με τη θέση ευθύνης (εφόσον ο υποψήφιος δεν συμμετείχε σε γραπτό διαγωνισμό όπου μπορούσε να αποδείξει εγγράφως τις γνώσεις του. Διότι συμβαίνει να γίνεται αποδεκτή η απόκτηση οποιουδήποτε πτυχίου μετά την πρόσληψη, ενώ κατά την προκήρυξη ενός διαγωνισμού γίνονται δεκτά προς συμμετοχή συγκεκριμένα πτυχία). Να μην μοριοδοτηθούν οι προϊστάμενοι που κατείχαν θέσεις με αναπλήρωση (διότι τα κριτήρια ανάληψης κατά κύριο λόγο δεν ήταν αξιοκρατικά, αλλά συνήθως πολιτικά κ.α.).Ο συγκεκριμένος νόμος ευνοεί υπαλλήλους που μέχρι τώρα κατείχαν θέσεις ευθύνης με αναπλήρωση. Να μοριοδοτούνται με ποσοστό ανάλογο της βαθμολογίας τους οι επιτυχόντες με γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ. Η προφορική συνέντευξη δεν δύναται, δυστυχώς, να αποτελέσει αξιοκρατικό κριτήριο. Καλύτερα γραπτή συνέντευξη με κλειστά ονόματα και αξιολόγησή της κεντρικά (όχι από μέλη του φορέα που προκηρύσσει την θέση). Να εφαρμοστεί αιτιολογημένη αξιολόγηση και από τους υφισταμένους προς τους προϊσταμένους. Ο τρόπος μοριοδότησης της εργασιακής εμπειρίας ευνοεί εμφανώς τους παλαιούς υπαλλήλους που δεν διορίστηκαν μέσω ΑΣΕΠ. Επιπλέον αυτή η ίδια μερίδα των υπαλλήλων κατέχει τόσα χρόνια και τις περισσότερες θέσεις ευθύνης με αποτέλεσμα να ευνοείται ακόμη περισσότερο. Παραγκωνίζονται οι νεότεροι πτυχιούχοι και μορφωμένοι υπάλληλοι. Η επιτυχής αποφοίτηση από την Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης θα πρέπει να μοριοδοτείται περισσότερο. Να εξασφαλιστεί σαφές προβάδισμα των ΠΕ έναντι των ΤΕ σε κάθε θέση ευθύνης, εκτός όσων αφορούν τεχνολογική κατεύθυνση. Παρατηρείται υποβάθμιση των πτυχίων, μεταπτυχιακών, επιμόρφωσης, ξένων γλωσσών (γιατί να μην μοριοδοτούνται όλα τα πτυχία ξένων γλωσσών από την μέτρια γνώση και πάνω με ανάλογα μόρια;)