• Σχόλιο του χρήστη 'Μαργαρίτα' | 14 Ιουλίου 2015, 13:20

    Οι Υπηρεσίες κοινού θα πρέπει να αξιολογούνται από τους χρήστες. Τα ερωτήματα να είναι λίγα, να διαχωρίζονται σαφώς από το θεσμικό πλαίσιο που υλοποιεί η Υπηρεσία (το οποίο σίγουρα θα είναι γραφειοκρατικό και χαοτικό) και να αξιολογείται η Υπηρεσία σαν σύνολο και ο υπάλληλος σαν άτομο. Αναφέρω την προσωπική μου εμπειρία από νοσηλεία στο εξωτερικό που ζητήθηκε από τον ασθενή να αξιολογήσει το νοσηλευτικό προσωπικό ονομαστικά και ξεχωριστά το καθένα. Έτσι μου λύθηκε στο τέλος η απορία γιατί όλο το προσωπικό ήταν πρόσχαρο, ευγενικό και απόλυτα εξυπηρετικό.