• Σχόλιο του χρήστη 'Χάρης Παπαδόπουλος' | 15 Ιουλίου 2015, 07:57

    Δύο πράγματα πρέπει κατά τη γνώμη μου να γίνουν: 1) Αξιολόγηση από τους πολίτες που συναλλάσσονται με τους υπαλλήλους και λαμβάνουν υπηρεσίες τους. Τουλάχιστον για όσους υπαλλήλους βρίσκονται σε άμεση επαφή με τους πολίτες. Π.χ. δασκάλους και καθηγητές κάθε βαθμίδας, προσωπικό των Υπηρεσιών Δόμησης (πρώην πολεοδομίες) και των εφοριών κ.λπ.. 2) Σύνδεση της αξιολόγησης και με τον μισθό του υπαλλήλου. Το οικονομικό κίνητρο δεν είναι το παν αλλά είναι πολύ σημαντικό. Πραγματικά με λύπη μου βλέπω ως πολίτης τον ίδιο μισθό να λαμβάνει ένας καλός, ένας μέτριος και ένας κακός στη δουλειά του υπάλληλος που και οι τρεις βρίσκονται στην ίδια υπηρεσία, σε παρόμοιες θέσεις εξυπηρέτησης του κοινού. Τέλος, κακή αξιολόγηση επί σειρά ετών, π.χ. 3 έτη, να σημαίνει ακόμα και απόλυση του υπαλλήλου. Να έρθουν άλλοι καλύτεροι που έχουν τις ικανότητες και τη διάθεση να προσφέρουν περισσότερα στο δημόσιο, σε όλους εμάς τους συναλλασσόμενους πολίτες. Αντιλαμβάνομαι τους κινδύνους αλλά δικλείδες ασφαλείας μπορούν να βρεθούν.