• Σχόλιο του χρήστη 'Απόστολος Φαλιάγκας' | 15 Ιουλίου 2015, 11:48

    Στο άρθρο 2 παρ. 1 αναγράφεται "Αξιολογητής του υπαλλήλου και των προϊσταμένων οργανικών μονάδων κατά τις διατάξεις του παρόντος είναι ο άμεσος ιεραρχικά προϊστάμενος του." Αυτή η διαδικασία θα παράγει ΠΑΡΑΛΟΓΑ και στρεβλά αποτελέσματα διότι προαπαιτεί ο διοικητικά προιστάμενος να είναι και επιστημονικά και γνωστικά προιστάμενος, εκτός από διοικητικά. Δηλαδή, για να είμαι πιο σαφής, είναι δυνατόν να έχουμε έναν υπάλληλο με μεταπτυχιακά και διδακτορικά ο οποίος έχει εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις στο αντικείμενο εργασίας του, αλλά ο προιστάμενος δεν να μην έχει τίποτα από αυτά. Αυτή είναι η κατάσταση στην πλειονότητα των περιπτώσεων σε κρίσιμες υπηρεσίες. Το ερώτημα είναι, με ποιά προσόντα ο (ουσιαστικά κατώτερος) προιστάμενος θα αξιολογήσει τον ουσιαστικά ανώτερο υπάλληλο; Είναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΟ ότι σε όλες αυτές τις κρίσιμες περιπτώσεις ο διοικητικά (αλλά όχι ουσιαστικά) προιστάμενος δεν θα είναι σε θέση να αξιολογήσει τον διοικητικά υφιστάμενο (αλλά ουσιαστικά προιστάμενο) και το αποτέλεσμα της "αξιολόγησης" θα είναι ουσιαστικά ΑΚΥΡΟ. Τα ίδια στρεβλά αποτελέσματα θα έχει και η περίπτωση προισταμένου-υφισταμένου με τα ίδια προσόντα. Το περιεχόμενο του αρ. 2 παρ. 1 μπορεί να έχει ουσιαστικά αποτελέσματα μόνον στις περίπτωσεις που ο διοικητικά προιστάμενος είναι και επιστημονικά προιστάμενος. Οι περιπτώσεις αυτές είναι δυστυχώς λίγες στις κρίσιμες υπηρεσίες.