• Σχόλιο του χρήστη 'stylianos' | 2 Δεκεμβρίου 2015, 23:53

    Για ακόμη μια φορά η διάκριση μεταξύ ΠΕ και ΤΕ συνεχίζεται. Που είναι η ίση μεταχείριση των Τριτοβάθμιων Ιδρυματων; Που είναι η έννοια των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων; Γιατί να υπάρχει διαφορά στην εξέλιξη; Να δεχθώ ότι ένα ΑΕΙ 5ετούς φοίτησης έχει διαφορά από ένα ΑΕΙ 4ετους αλλά και ΤΕΙ 4ετους φοίτησης και εκεί να δοθεί ένα μπόνους εξέλιξης. Κατά τα άλλα όμως γιατί να διαφοροποιούμε για παράδειγμα έναν ΤΕ Διοικητικό από έναν ΠΕ Διοικητικό; Πως αιτιολογείται αυτό; Γιατί ένα ΑΕΙ 4ετους φοίτησης να είναι ανώτερο από ένα ΤΕΙ 4ετους φοίτησης όταν και τα δυο τα ιδρύματα «θεωρούνται» Ανώτατα;; Πού είναι η Συνταγματικότητα του Νόμου που διαχωρίζει αυτά τα δυο ιδρύματα; Γίνεται αντιληπτό ότι δεν υπάρχει ίση μεταχείριση, άλλο ένα Συνταγματικό ατόπημα και ότι αυθαίρετα καθορίζουμε την εξέλιξη των ΤΕ έναντι των ΠΕ. Επίσης, δίνεται επιπλέον εξέλιξη στους μεταπτυχιακούς. Σωστα μεν, αλλα, δε σημαίνει ότι κάθε υπάλληλος που κατέχει και ένα μεταπτυχιακό ότι είναι πανάκεια. Γνωρίζω συναδέλφους και με 2 μεταπτυχιακά που ακόμη και σήμερα που οι ίδιοι έχουν 6 χρόνια προϋπηρεσίας δε ξέρουν τι θα πεί Διοικητική Διαδικασία και να μη μιλήσω για πρωτόκολλο και διακίνηση εγγράφων. Γι αυτό στην αξιολόγηση θέτω το θέμα των εξετάσεων. Να μη μένουμε στα χαρτιά αλλά να κοιτάμε την ουσία. Τέλος αν πραγματικά θέλουμε αξιόλογα στελέχη, θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη μέριμνα και σε υπαλλήλους που θα επιθυμούσαν να έχουν έναν μεταπτυχιακό τίτλο αλλα δεν έχουν τα χρήματα. Γνωρίζουμε όλοι μας πόσο στοιχίζει ένα μεταπτυχιακό. Γιατί λοιπόν να μην υπάρχει μέριμνα για τους ΔΥ να μπορούν να εισαχθούν σε ένα μεταπτυχιακό πρόγραμμα μεσω εξετάσεων και να μη χρειάζεται να επωμισθούν το οικονομικό κόστος του μεταπτυχιακού; Αρα συνεχίζουμε τη διαιώνιση του προβλήματος ότι οι έχοντες και κατέχοντες έχουν δικαίωμα στη μάθηση και στην εξέλιξη… οι υπόλοιποι απλα θα επακολουθήσουν τη μοίρα τους…