• Σχόλιο του χρήστη 'Π.Τ.' | 3 Δεκεμβρίου 2015, 08:54

    Αρκετά ζητήματα: 1. Δεν μπορεί να μοριοδοτούνται τα σεμινάρια/επιμορφωτικά προγράμματα με το "κομμάτι". Υπάρχουν σεμινάρια που διαρκούν τρεις μέρες, άλλα πέντε, και άλλα μήνες. Επίσης, υπήρχαν μοριοδοτούμενα/αναγνωρισμένα εκπαιδευτικά προγράμματα από το εθνικό και καποδιστριακό πανεπιστήμιο καθώς και από άλλους φορείς των οποίων η παρακολούθηση ήταν επί πληρωμή. Τι θα γίνει με αυτά;; 2. Η μοριοδότηση μόνο της άριστης ξένης γλώσσας είναι άδικη. Υπάρχουν υπάλληλοι που εχουν δύο ή τρεις ξένες γλώσσες σε πολύ καλό επίπεδο. Αυτοί γιατί να μην μοριοδοτούνται; 3. Η ψαλίδα μεταπτυχιακού τίτλου και σχολής δημόσιας διοίκησης είναι επίσης υπερβολική. Δεν κατανοώ τον λόγο όταν και τα μεταπτυχιακά προγράμματα άλλων πανεπιστημιων απαιτούν εξετάσεις εισαγωγης και σκληρές διαδικασίες αξιολόγησης στην πορεία. 4. Η επανάκριση κάθε φορά της συνάφειας του μεταπτυχιακού τίτλου είναι θεμιτή και λογική, πλην όμως σε θέσεις που διεκδικούνται από υπαλλήλους δίχως μεταπτυχιακό με μόνο το βασικό πτυχιο και υπαλλήλους με μεταπτυχιακο θα πρέπει να υπάρχει κάποιο προβάδισμα των πρώτων μεταπτυχιακού, αφού ειναι δεδομένο ότι έχει υποβληθεί σε σκληρότερες διαδικασίες ποιοτικής αποίμησης. 5. Νομίζω λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού πλέον, ότι θα πρέπει να μοριοδοτείται ο βαθμός πτυχίου ή έστω μεταπτυχιακού. Για ποιο λόγο να απαιτείται άριστο επίπεδο γλώσσας και οχι άριστο επίπεδο μεταπτυχιακής εκπαίδευσης;; 6. Η μοριοδότηση του β' μεταπτυχιακού μόνο με 30 μόρια όταν ένα έτος παραμονής στο δημόσιο πριμοδοτείται με 25 μόρια, είναι ελάχιστη, αν αναλογιστεί κανείς τον κόπο και τα χρήματα που απαιτεί. 7. Όταν δίδονται 25 επί 33 μόρια στους παλιότερους υπαλλήλους διχως μεταπτυχιακά η ξένες γλώσσες, με πρόχειρο υπολογισμό, αδικούνται οι υπάλληλοι που έχουν λάβει μακροχρόνια εκπαίδευση και υπερτερεί η εργασιακή εμπειρία. Νομίζω πως απαιτείται μια διορθωση, πχ. να μοριοδοτουνται έως 30 χρόνια υπηρεσίας. Ευχαριστώ